• יונתן כהן

קבוצת הנוער פתחה את הסיבוב השני עם ניצחון נוסף שגם הגדיל את הפער בפסגה

את הסיבוב הראשון החלה וסיימה מכבי ת"א 'שחר' עם ניצחון כאשר היא רשמה בסך הכול 12 ניצחונות מ-15 משחקים. היום בראשון לציון פתחה קבוצת הנוער את הסיבוב השני בליגת העל לנוער והמשיכה בדיוק באותה הדרך. 1-4 משכנע על הפועל ראשון לציון השלים ניצחון כפול העונה על הקבוצה מהעיר היין והגדיל את הפער בפסגה. יונתן כהן, שער עצמי ומאוויס צ'יבוטה החזירו את הצהובים מפיגור ליתרון 1-3 בהפסקה, כהן השלים צמד במחצית השנייה וקבע את התוצאה הסופית.

למרות שליטה צהובה לאורך כל המשחק דווקא חביב אוחיון היה זה שהוציא כדור ראשון מהרשת לאחר נגיחה של איליי בכר בדקה התשיעית. שחקני מכבי התעשתו מהר ותוך שבע דקות הפכו את התוצאה. יונתן כהן השווה והיה קרוב לשער שני כאשר דווקא בלם המארחים דחק פנימה וקבע 1-2 למכבי ת"א 'שחר'. המומנטום ההתקפי לא נעצר גם בדקה ה-25 כאשר מסירה מצוינת של יונתן כהן השאירה את מאוויס צ'יבוטה במצב ממנו לא יכול היה להחמיץ. יונתן כהן התקרב מאוד לסגור את המשחק סופית כבר במחצית הראשונה אך החמיץ במעט והוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 1-3 למכבי.

אז אם זה לא הצליח בסיום המחצית הראשונה, בתחילת המחצית השנייה כבר אי אפשר היה למנוע את זה. מסירת רוחב מצוינת של גיא אביב מצאה את יונתן כהן שהפעם לא נכשל ובלי לעצור בעט פנימה את השני שלו במשחק. שער מספר 16 העונה לכובש המצטיין של ליגת העל לנוער. הזדמנות כפולה של יונתן כהן וגבריאל קניקובסקי איימה להגדיל עוד יותר את היתרון אך עד לסיום לא נכבשו שערים נוספים. ניצחון חמישי ברציפות למכבי ת"א 'שחר' שמגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות לאחר תיקו 2-2 של מכבי חיפה בטוברוק. בשבת הבאה תארח קבוצת הנוער בקרית שלום את מכבי פתח תקווה.