כל קבוצות מחלקת הנוער של מכבי ת"א ניצחו וסיפקו עוד שבת מושלמת

תשע קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב יצאו לדרך אתמול עם משחק ליגה נוסף וכולן סיימו אותו עם ניצחון. הראשונה בסדר הקבוצות הייתה קבוצת הנוער שבצהריים ניצחה בטוברוק אך את ההשראה לכך היא קיבלה כנראה מקבוצת נערים א' של המועדון. מכבי ת"א 'עודד' יצאה בשבת בבוקר למשחק חוץ מול קבוצת נערים א' של בית"ר טוברוק וחזרה מנתניה עם ניצחון 0-3. עומר לקאו, רוי רונן ואלמוג אילון כבשו והעניקו לקבוצת נערים א' של מכבי ת"א ניצחון חוץ נאה בסיום הסיבוב הראשון של ליגת נערים א' על. החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר סיימו את הסיבוב ללא הפסד עם מאזן מצוין של 12 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

קבוצת נערים ב' של המועדון ניצחה גם היא בתוצאה 0-3 כאשר אירחה אתמול את עירוני בת ים. רון זמיר, עדן קארצב וגיא דהן כבשו כאשר החניכים של שלומי מיטלקה אספו ניצחון 11 מתוך 13 המשחקים שלהם עד כה.  מחזור אחד לאחר שספגה הפסד בכורה העונה חזרה קבוצת נערים ג' של המועדון לשגרה. מכבי ת"א 'אלדד' חזרה מנהלל עם ניצחון חוץ 0-2 על מכבי חיפה נהלל והשלימה ניצחון תשיעי בעשרת המחזורים הראשונים של העונה. נערים ג'2 רשמה ניצחון ביתי 0-2 על בית"ר חיפה משערים של שחר איילון וגיל רחימי.

בדרבי של שבת המשחקים גברה קבוצת ילדים א' דרום של מכבי ת"א על הפועל ת"א בתוצאה 2-4. החניכים של אורי דוד חזרו מפיגור כפול במחצית בעזרת צמד של טל יגודייב ושערים של עמרי רם ומנחם אסרף. ניצחון היה גם לקבוצת ילדים א' צפון של המועדון שגברה בחוץ 1-2 על מכבי נתניה משערים של יונתן איזן ואופיר סחייק. משחקיהן של שתי קבוצות ילדים ב' הביאו איתם לא מעט אקשן כאשר בכל אחד הובקעו עשרה שערים. ילדים ב' דרום של מכבי תל אביב גברו בחוץ 4-6 על הפועל באר שבע וילדים ב' צפון ניצחו את סקציה נס ציונה בתוצאה 2-8.

בנוסף לניצחונות של קבוצות המחלקה בשורה משמחת נוספת הגיעה מכיוון הנבחרת הצעירה של ישראל. ארבעה שחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב – דן גלזר, מתן חוזז, שחר פיבן ויונתן כהן זומנו לסגל הנבחרת הצעירה, שתתכנס השבוע לשני ימי אימון במהלכם יתקיימו אימונים פנימיים ומשחק אימון מול הכח עמידר ר"ג.