שער של צ'יבוטה מעניק ניצחון חוץ בסיום סיבוב ראשון מצוין של הצהובים

מכבי ת"א 'שחר' סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער כמו שהיא עשתה ברוב משחקי הסיבוב, עם ניצחון. הצהובים יצאו למשחק חוץ קשה מול הרביעית בטבלה, בית"ר טוברוק וחזרו עם ניצחון 0-1 משער של מאוויס צ'יבוטה בפתיחת המחצית השנייה. הניצחון של קבוצת הנוער סייע לה לסיים את הסיבוב הראשון עם פער של שבע נקודות בפסגה לאחר הפסדה של מכבי חיפה להפועל ר"ג. בנוסף הצהובים סיימו את הסיבוב כקבוצה עם ההתקפה וההגנה הטובה ביותר. 51 שערי זכות מול 9 שערי חובה בלבד.

בדקות הראשונות הצהובים הראו כוונות להתחיל מהיכן שהפסיקו בשבוע שעבר עם שני מצבים בטוחים לשער של יונתן כהן ואליאל פרץ. הלחץ של מכבי ת"א 'שחר' נרגע לאחר מכן ורק בדקה ה-28 סוהיל ארמלי קיבל מצב נגיחה טוב אך לא הגיע טוב לכדור שיצא מחוץ למסגרת. כאשר המארחים התקשו לרוץ את הגנת הצהובים ההתקפה של מכבי ת"א המשיכה לנסות ולכבוש. יציאה של שוער טוברוק עומר בר סידרה ליונתן כהן הזדמנות מצוינת אך בלם טוברוק דור מיימוני הדף מהקו.

גם את המחצית השנייה החניכים של זיו אריה פתחו חזק, אך גם עם יותר דיוק. שלוש דקות בלבד מההפסקה מאוויס צ'יבוטה ומתן חוזז פרצו את הגנת טוברוק עם דאבל פס מצוין בסיומו צ'יבוטה מצא את הרשת. היתרון הצהוב החזיק מעמד בעיקר בזכות הגנה יציבה שלא אפשרה הזדמנויות לשחקני טוברוק. מנגד רז יצחק המחליף ויונתן כהן היו קרובים לכבוש את השני עבור מכבי ת"א 'שחר' ששמרה על היתרון 0-1 עד לסיום וחתמה ניצחון מספר 12 בסיבוב ראשון מצוין. כבר בשבת הבאה תחל מכבי ת"א 'שחר' את הסיבוב השני עם משחק חוץ מול הפועל ראשון לציון.