תצוגה משכנעת של קבוצת הנוער סייעה לה לשמור על פער ארבע הנקודות בצמרת

לאחר שעברה בהצלחה את משימת הגביע הראשונה בשבת שעברה חזרה קבוצת הנוער להתרכז, שוב בהצלחה, במשחקי הליגה. מכבי ת"א 'שחר' אירחה את הפועל ר"ג אם כי לא במגרש הביתי הרגיל בקרית שלום אלא בשכונת התקווה. העובדה זו לא מנעה מהצהובים לרשום את הניצחון הביתי הגבוה ביותר העונה עם 0-6 מרשים שביסס אותם במקום הראשון בטבלת ליגת 'טוטו' לנוער.

שחקני מכבי ת"א 'שחר' אותתו על כוונותיהם כבר בדקה השנייה כאשר מאוויס צ'יבוטה הפציץ את הקורה והתנועה המשיכה ללכת בכיוון שער האורחים. 28 דקות חלפו עד אשר הגיע לבסוף השער הראשון מרגלי מלך השערים של הליגה, יונתן כהן שעט על כדור שנהדף מהשוער. הכובש הפך למבשל שניות לפני הירידה להפסקה כאשר סידר למתן חוזז שער קל שקבע 0-2 צהוב במחצית. חוזז שכבר כבש העונה שני צמדים הוסיף את השני שלו מהנקודה הלבנה בדקה ה-53 ונתן את האות לחגיגת שערים צהובה במחצית השנייה.

שלוש עשרה חלפו והרביעי של מכבי התגלגל לפינת השער באדיבותו של רז יצחק שבעט בנגיעה לאחר מסירה מצוינת של אליאל פרץ. עוד שש דקות עברו והחמישי של הצהובים מצא את דרכו לרשת עם כובש מפתיע, הקפטן דן גלזר שנגח פנימה את הראשון שלו במדי קבוצת הנוער. כאשר ארובות השמיים החלו להיפתח החניכים של זיו אריה המשיכו להוריד גשם של שערים והוסיפו את השישי בדקה ה-77. מתן חוזז נגח מעל כולם, השלים שלושער ראשון בקבוצת הנוער וקבע את תוצאת הסיום על 0-6 צהוב. בשבוע הבא תנעל קבוצת הנוער את הסיבוב הראשון בליגה לנוער כאשר תתארח אצל בית"ר טוברוק.

הרכב: חביב אוחיון, גיא אביב, שחר פיבן, שקד אזולאי, סער קלדרון, דן גלזר, אליאל פרץ, סוהיל ארמלי, מתן חוזז, מאוויס צ׳יבוטה, יונתן כהן.