נערים א' ונערים ב' בלטו בעוד שבת מלאת ניצחונות לקבוצות מחלקת הנוער

מלבד קבוצת הנוער שרשמה אתמול ניצחון חמישי ברציפות גם שאר קבוצות המחלקה ממשיכות להפגין יכולת טובה. מכבי ת"א 'עודד', קבוצת נערים א' של המועדון יצאה למשחק חוץ לא קל מול מכבי פ"ת וחזרה עם תוצאה מצוינת של 0-4. החלוצים רוי רונן ואלמוג אילון כבשו במחצית הראשונה, המגן רון גבאי והחלוץ אור דסה המשיכו במחצית השנייה. הניצחון של נערים א' משאיר את הסטטוס קוו בצמרת ליגת נערים א' על בעינו כאשר הצהובים מפגרים בנקודה מהמוליכה מכבי חיפה.

ניצחון חוץ חשוב נקטף גם מרגלי קבוצת נערים ב' של המועדון שעלתה לבירה למפגש מסקרן מול בית"ר ירושלים. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' השאירו את הדרמה לסוף ופרצו את הסכר רק 13 דקות לסיום באדיבות דסלין בלאצ'או. כדי להסיר ספק הכפיל נתנאל מלכה את יתרון הצהובים שלוש דקות לסיום וחתם ניצחון מספר 12 העונה עבור מוליכת ליגת נערים ב' ארצית דרום. הקבוצה שמוליכה את ליגת נערים ג' מרכז, מכבי ת"א 'אלדד' רשמה ניצחון עשירי ב-11 המחזורים הראשונים של העונה עם 0-3 ביתי על הפועל קרית אונו. ניב אבוטבול, עידן ציוני ואלון שטרוזברג כבשו לזכות הקבוצה של אייל צחי.

גם המאמן ארז בלפר יכול להרשות לעצמו לחייך לאחר שקבוצת נערים ג'2 רשמה ניצחון חוץ 1-7 על מכבי ברקאי. שחר איילון (שלושער), אייל חן (צמד), תמיר גלזר וארי יצחק היו אחראים לתוצאה. קבוצת ילדים א' דרום של המאמן אורי דוד חזרה מפיגור לניצחון 1-5 על הפועל פתח תקווה. כל השערים הצהובים נכבשו במחצית השנייה מרגלי בר כהן (שלושער), עדן סילם ורוי בנבניסטי. קבוצת ילדים א' צפון אספה גם היא ניצחון נוסף, 0-4 ביתי על הפועל רעננה משערים של אופיר סחייק, דן לוגסי, רווה אסייג ואסף הרשקו. במשחק בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגת ילדים ב' מרכז נפרדה קבוצת ילדים ב' דרום של מכבי ת"א בתיקו 3-3 עם הפועל ראשון לציון.