בסיום 90 דקות של כדורגל בסמי עופר, מכבי נכנעה 3:1 לפורטו ב'סמי עופר'. האורחים כבשו ראשונים, כאשר הצהובים הצליחו לצמק לקראת סיומו של משחק משער של זהבי.

אווירה צהובה ונהדרת ליוותה את המחזור הרביעי בליגת האלופות, כאשר מכבי ארחה את פורטו ב'סמי עופר'. 27 אלף צופים ליוו את מכבי ויצרו תפאורה מחשמלת בפתיחתה המשחק. בדקה ה-14 מכבי הגיעה לשתי הזדמנויות נהדרות שעקבו אחת אחרי השנייה, שניהם של טל בן חיים החלוץ. תחילה מספר 11 פרץ על אגף ימין, הטעה את מיגל לאיון וחתך למרכז הרחבה. בן חיים בעט חזק וסחט עצירה נהדרת שלל איקר קסיאס לקרן. גם במצב הנייח הוכיחה מכבי שהיא מסוכנת, כאשר ההרמה של זהבי ניתזה מראשו של קרלוס גרסיה לראשו של בן חיים שפספס את המסגרת בסנטימטרים.

מכבי הגיעה למספר הזדמנויות קורצות בתחילת המשחק, אך גם הדרקונים הראו יכולת התקפית טובה שפגשה את ראיקוביץ' עירני. למרות השליטה במשחק, מכבי הייתה הראשונה לספוג. אנדרה אנדרה זיהה את כריסטיאן טייו פנוי באגף שמאל. החלוץ הקיצוני שעט לעבר הרחבה והצליח להקפיץ את הכדור מעל ראיקוביץ'. מכבי בפיגור 1:0 בדקה ה-19. מכבי התקשתה לצאת מהשער שספגה, וההזדמנות הבאה במשחק הייתה שייכת לפורטו, כאשר אבובקאר רשם החמצה גדולה מטווח קרוב. 0:1 לאורחים בסיום 4Z6A7865המחצית.

את המחצית השנייה פתח יוקאנוביץ' עם חילוף כפול. גילי ורמוט ועומרי בן הרושי פינו את מקומם לניקולה מיטרוביץ' ועדן בן 'בסט. עם פתיחת המחצית, כריסטיאן טייו הצליח להתל באבי ריקן שעבר לתפקד כמגן באגף שמאל, הרים כדור נפלא לאנדרה אנדרה שהסתנן לפני איתן טיבי ונגח את השער השני של פורטו. 0:2 לפורטוגלים בדקה ה-49.

בדקה ה-55 הצהובים יכלו לנצל טעות גדולה בהגנה של האורחים, אך במצב של אחד על אחד זהבי לא הצליח להכניע את קסיאס. דקה לאחר מכן הגיע הזדמנות אדירה נוספת כשכדור קרן של מיטרוביץ' מצא את זהבי על סף הרחבה. הקפטן בעט בוולה אך שוב קסיאס היה במקום להדוף את הכדור ולהוציא את האורחים להתקפת נגד. ההתקפה של פורטו הולידה בעיטה חזקה לשער של ראייקוביץ' שהדף לאמצע, אך החמצה גדולה של אנדרה אנדרה הותירה את התוצאה על כנה. בדקה ה-72 הגיע הגול השלישי של פורטו והכי יפה של המשחק. מיגל לאיון קיבל כדור רוחב אלכסוני לתוך רחבת ה-16, זרק שני שחקנים בצהוב הצידה ובעט כדור מסובב שהכניע את ראייקוביץ'. 3:0 לפורטו. בדקה ה-75 דאבל פס בין זהבי למיטרוביץ' הוביל להכשלה של הקפטן בתוך הרחבה ולשריקה של השופט סידירופולוס לנקודה הלבנה. זהבי בעצמו לקח את הבעיטה והכניע את איקר קסיאס בבעיטה חזקה לפינה. הצהובים מצמצמים ל-3:1.  יוקאנוביץ' עוד הכניס את נוסא איגיבור שחזר מפציעה במקום דור פרץ, אך הניסיונות של מכבי לצמק את התוצאה לא צלחו, ומכבי סיימה את המחזור הרביעי עם הפסד 3:1 לדרקונים.