מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', סיכם בסיום המשחק מול פורטו את ההפסד 3:1. למרות התוצאה המאמן ראה שיפור ביכולת של שחקניו וקו השתפרות, אך מודה שהיה רוצה לראות תוצאה אחרת.

"פורטו הראו את ההבדלים במהלך המשחק בעיקר  בשליטה ברחבה. אנחנו עובדים קשה. שני השערים הראשונים שלהם לא נבעו ממש מהזדמנויות של מהלך משחק. אנחנו לחצנו וניסינו את הכל אבל בסופו של דבר זה לא מספיק כדי להשיג נקודות ממשחק כזה".

על הציפיות שלו מהמשך הקמפיין:

"אנחנו כל הזמן מנצחים לנצח את המשחק. המטרה שלי היא תמיד לנצח את המשחק. אני תמיד מנסה לשפר את הקבוצה וגם את4Z6A8275 עצמי. לפנינו עוד שני משחקים חשובים מאוד בליגת האלופות. יש לנו גם שני משחקים בליגה שהם לא פחות חשובים. אנחנו ננסה לארגן את השורות ולהיות טובים יותר".

על הפערים בין מכבי ליריבותיה לעומת שנים עברו:

"אני לא יכול להשוות את הקבוצה הנוכחית לזו ששיחקה בקמפיין הקודם. אני יכול להשוות בין הקבוצה הזו לקבוצה בעונה שעברה. בסופו של דבר העפלנו לליגת האלופות. אנחנו תמיד יכולים להשתפר. אבל אני לא חושב שזה נכון להשוות בין הקבוצה הזו לקבוצות אחרות".

על היכולת של ראיקוביץ' אמר:

"בשער הראשון הוא אולי יכול היה להיות במיקום אחר לפני שספג את השער. אני מבין שבגלל שהוא השוער היקר ביותר שהגיע לישראל אז אתם מבקרים אותו, אבל אני ושאר האנשים במכבי מאמינים שהוא האיש הנכון להיות במועדון. יש לפניו עתיד גדול. בסופו של דבר הוא בן 19 ויש עליו יותר לחץ משאר השוערים שמשחקים במפעל הזה. זו הזדמנות שלו להוכיח את עצמו במפעל הזה".