מכבי תל אביב סיימה את הערב עם טעם חמוץ אכזבה לאחר המשחק מול פורטו בו הפסידה 3:1 ב'סמי עופר'. הצהובים לא הצליחו להשיג נקודות ראשונות במפעל במחזור הרביעי, כאשר יארחו בבית את צ'לסי שגברה הערב על דינמו קייב. קפטן הקבוצה ערן זהבי סיפר על התחושות בסיום ההתמודדות, ועל הלקחים שלומדים השחקנים ממשחק למשחק:

"בסך הכל נראינו טוב ועשינו דברים יפים אבל גם טעויות ששילמנו עליהן ביוקר. זו הרמה שרצינו להתמודד מולה, פורטו קבוצה יותר טובה מאיתנו. אנחנו מקבלים ביטחון ממשחק למשחק, אני מקווה שבמחזורים הבאים נצליח לעשות נקודות".

על התחושות שלהם במהלך המשחק

"ממשחק למשחק אנחנו מעזים יותר, שולטים בקצב המשחק ולא מפחדים להחזיק בכדור. הרבה שחקנים פוגשים את היריבות האלו בפעם הראשונה. אנחנו רחוקים ברמה מפורטו, אבל המטרה של המועדון להתקדם ולהיות פה שנה אחרי שנה. אם נעשה את זה בתדירות גבוהה נוכל לשאוף יותר גבוה"

לקראת המחזור הבא באלופות

"המטרה היא להראות את השיפור כבר מול צ'לסי. זה משחק ביתי שנרצה להוציא בו נקודות. אי אפשר להבטיח כלום, צ'לסי קבוצה טובה יותר מאיתנו אבל אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

על השער הראשון שלו בשלב הבתים

"כולם חיכו לשער של מכבי תל אביב בליגת האלופות אבל מבחינתנו זה לא העיקר. הייתי מקריב אותו בשביל תוצאה יותר טובה, אבל לפחות הורדנו משהו מהגב, אבל בלי נקודות מבחינתי השער לא שווה שום דבר".

בלמה של מכבי תל אביב איתן טיבי סיכם גם הוא את המשחק, ולא הסתיר את האכזבה הרבה:

"אני מאוד מאוכזב. היה לנו משחק יותר טוב מכל אלו ששיחקנו, אבל הפסדנו את המשחק. שמח שכבשנו שער בכורה ואני מקווה שבמשחק הבא נעשה עוד צעד של השתפרות. אני מסכים שיש התקדמות יפה מהמשחק בלונדון, אך לצאת עם המחמאות זה לא מספיק. צריך להשיג נקודות.

על הבדלי הרמות

"אני חושב שהאיכויות שלהם מתבטאות במצבים שהם מגיעים וכובשים. אחנו צריכים להיות יותר מרוכזים במצבים שלהם, וגם לתת את הגולים במצבים שלנו. יש לנו משחק לא קל במחזור הבא, צ'לסי קבוצה מצוינת אבל אני מקווה שזה יהיה הניצחון הראשון שלנו בליגת האלופות".