לאחר המחזור ה-15 ניצבת מכבי תל אביב במקום השני בטבלה, זאת לאחר שהפסידה אמש (ב') להפועל באר שבע 2:1 בבלומפילד. השחקנים של הצהובים לא הסתירו את האכזבה הגדולה מהמשחק, כשהבלם קרלוס גרסיה אף התייחס לדבריו של מאמן באר שבע, ברק בכר, שטען שקבוצתו שיחקה טוב יותר:

"אני לא מסכים איתו. אולי כדי שנשב ונראה את המשחק ביחד. הוא יכול להיות מרוצה משלוש הנקודות אבל הם לא עשו הרבה כדי לזכות בניצחון, זו דעתי לפחות".

על התחושה האישית שלו

"לעולם לא נוריד את הראש. אני גאה בקבוצה שלי, במועדון שלי ובאוהדים. כמו שאמרתי, חוגגים בחודש מאי. אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים להשתפר ולהיות לפני באר שבע במאי. הגיע לנו יותר ממההפסד הזה הערב, אבל בסיום הם ניצחו. באר שבע לפנינו בשלוש נקודות, אך אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. יש עוד שני מפגשים בפלייאוף".

על השערים שהם סופגים

"אני מקווה שבסוף העונה נאמר שאמנם הפסדנו, אך הצלחנו לקחת את התואר. בכדורגל יש הרבה גולים מטעויות, אבל לדעתי שני השערים היינו יכולים למנוע אותם. אחרי זה הם הגנו בכל המשחק והצליחו בזה. אנחנו לוקחים אחריות על השערים שספגנו. אנחנו כובשים וסופגים ביחד. הגולים היום היו שונים".

על עתידו של המאמן

"אני לא קורא עברית ולא אכפת לי מזה. אני הייתי בפוקוס רק על המשחק ולא משנה איזו החלטה תפול. אם מישהו מאיתנו יאשים את ההפסד בשמועות האלו, אגיד לו שהוא לוזר. אפשר לבחור על מה לדבר. אתם כעיתונאים תחליטו אם ידברו על כדורגל או על שמועות. אין שום סיבה שלא ארצה שהוא ישאר. אנחנו בפיגור של שלוש נקודות אחרי באר שבע לאחר שעברנו קמפיין של ליגת אלופות. אני גאה בקבוצה שלי וחושב שנזכה באליפות העונה. צריך להגיע מחר לאימון ולעשות את הכי טוב שלנו".