פרי גייםAQ7A4357

הקבוצה של זיו אריה הגיעה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת 'טוטו' לנוער לנתניה, שם התארחה אצל בית"ר טוברוק. הצהובים הגיעו עם רשימת פצועים לא קטנה שכללה את עידן יוגב וגיא אביב, כאשר גם אליאל פרץ וחביב אוחיון שנמצאים עם הקבוצה הבוגרת לא עמדו לרשות המאמן למשחק.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה לא טוב את המשחק וספגה שער מוקדם. קרן של טוברוק וספק עבירה על עמית שפירא הולידה לאיתן רצון מהמארחים שער נגיחה קל. הצהובים בפיגור 1:0 אחרי פחות מעשר דקות. מכבי שלטה בכדור במשך המחצית, אבל הצהובים התקשו מאוד להגיע למצבים במשחק שאופיין בעיקר במשחק חזק ולעיתים אף מסוכן לשלומם של השחקנים.

אירועים מיוחדים לא נרשמו בתום 45 דקות, ומכבי ירדה בפיגור שער להפסקה.

מחצית שנייהAQ7A4304

עם העלייה מחדרי ההלבשה אריה ביצע שני חילופים, כאשר הכניס את אילון אלמוג ועדן קארצב במקומם של פרינס תומאס ומחמוד עוויסאת. השינוי הוסיף מעט מחץ לצהובים, אבל המשחק האגרסיבי בתוספת למשטח הקשו על השחקנים של מכבי את המשחק. לא מעט פעמים השליחה המרובה של השחקנים קדימה תפסה את ההגנה הצהובה לא מוכנה, כשהמארחים כמעט הכפילו את היתרון.

ההזדמנות הטובה של הצהובים הגיעה כאשר אילון אלמוג התרומם לנגיחה, אך הכדור שלו חלף סמוך לקורת השער. גם הכניסה של לזר דורוביץ' למשחק כחלוץ נוסף לא הועילה, ובסיום הצהובים אף ספגו שער נוסף בדקות האחרונות שקבע את תוצאת המשחק שבו מפסידה הקבוצה 2:0.