בית"ר טוברוק 0:2 מכבי תל אביב 'שחר'

הצהובים נחלו הפסד נוסף אמש (ש') במשחק שנערך בשעות הצהריים בנתניה. המקבילה מטוברוק הצליחה להבקיע שער מוקדם, כאשר לאורך כל המשחק הצהובים שלטו במשחק אך התקשו מאוד להגיע למצבים. בדקות הסיום הצהובים ספגו שוב, רגע לפני שהם נפגשים לדרבי התל אביבי בשבת הבאה.

מכבי תל אביב 'עודד' 0:0 הפועל תל אביב

הדרבי בין קבוצות נערים א' של מכבי והפועל שנערך בקרית שלום לא הניב שערים, והקבוצה של אורי אוזן ממשיכה להוליך את הטבלה בחמש נקודות הפרש מהאדומים, כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה.

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' 3:4 הפועל ראשון לציון

המשחק המרתק שנערך במחלקת הנוער היה ללא ספק זה של נערים ב' שנערך בקרית שלום. לאחר ההפסד בגמר הגביע, הקבוצה של אליעזר בן אהרון חיפשה לחזור למסלול הניצחונות. הצהובים ספגו שער מוקדם, אך שני שערים של עמית מורדכייב ויונס ג'אברין השוו את התוצאה לפני המחצית. האורחים הצליחו להשוות, אך נחישות של הקבוצה סיימה את המשחק בתוצאה 3:4 כשגיל רחימי ואייל רון מוספים שערים משלהם. כבר במשחק הבא שלהם נגד הפועל פתח תקווה הצהובים הצעירים יוכלו לחגוג אליפות.

מכבי חיפה 2:0 מכבי תל אביב 'אלדד'

הצהובים הצעירים זכו בתואר האליפות לעונת 2015/16 לאחר ניצחון חשוב על הירוקים מהכרמל בחוץ. הקבוצה שמאומנת באופן משותף על ידי אמיר סופר ורן אליאס הצליחה להוכיח עליונות במהלך העונה כולה, וסיימה כאלופה כשנותרו לה עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.