קבוצת מכבי תל אביב 'אלדד' ניצחה אמש 0:2 את מכבי חיפה בנהלל, ובעקבות הניצחון השלימה את העונה הנהדרת שלה עם תואר האליפות, שלושה מחזורים לסיום. הקבוצה שהחלה את השנה עם ארז בלפר על הקווים, חוותה שינוי בעמדת המאמן לאחר עזיבתו של בלפר והגעתו של אמיר סופר, שמאמן כעת את הקבוצה בצוותא עם רן אליאס, וזכה איתה באליפות.

סופר לא הסתיר את השמחה מהאליפות וסיפר לאתר הרשמי על התחושות: "באופן טבעי להצטרף באמצע העונה זה דבר מורכב, אבל ארז השאיר קרקע מאוד פוריה. זה גרם לכניסה שלי לתפקיד להיות חלקה גם בזכות רן אליאס שדאג שנכנס לעניינים מאוד מהר. לא אשקר, היו חששות מהצטרפות  באמצע העונה, אך לשמחתי הכל הלך חלק. הצטרפתי לקבוצה מצליחה ופשוט המשכנו את ההצלחות שהיו לפני שהגעתי".

על ההתמודדות של שחקני הקבוצה עם השינויIMG-20160430-WA0017

"לשחקנים מגיע שאפו גדול. הקבוצה עברה גם שינוי בסגל השחקנים שלה משנה שעברה וגם החליפו לה מאמן, שתי סיטואציות לא קלות לשחקנים צעירים והם התמודדו עם זה יפה מאוד. כמות ההשקעה והמוטיבציה שהם מביאים מאימון לאימון, שבת לשבת היא מדהימה. השחקנים כמהים ללמוד ולהשתפר ורואים את זה במגרש".

על הדרך של הקבוצה

"המסר הכי חשוב שאותו אנחנו מעבירים לשחקנים הוא שהניצחונות והנקודות לא היו בראש מעיינינו, אלא לשחק על פי העקרונות וההרגלים של המועדון. ברגע שנצמדו להרגלים התוצאות הגיעו. מה שהביא את כמות הניצחונות האדירה היא שכל צוות האימון במועדון לא הורדנו את הרגל מהגז. המפתח לניצחון נוסף ונוסף היה היצמדות לעקרונות המשחק והאימון".

לגבי המחזורים שנותרו לסיום העונה

"מה שהעברנו לשחקנים, זה שאנחנו עד הרגע האחרון ממשיכים לאמן את השחקנים באותה צורה. יש לנו משימות מקצועיות מול השחקנים שלא משתנות. זה שהקבוצות הולכות להתאחד בעונה הבאה לא מורגש. מאחורי הקלעים עושים פעולות במחלקה לקראת האיחוד, ויש אנשים שאמונים על המלאכה הזו. בשורה התחתונה, לנו האיחוד לא משנה".

באופן אישי על ההצטרפות למחלקת הנוער

"באופן אישי, זה המועדון נתן בי אמון זה כיף גדול. הירידה לפרטים במכבי זה דבר שגורם לכך שהתוצאות מגיעות בעקבותיו. בשבילי זה כיף גדול לעבוד כאן, ויש הרבה רעב לקראת העונה הבאה".