לאחר שקבוצת נערים ג' חגגה אליפות בשבת, היום (ד') הגיע תורה של קבוצת נערים ב' בצהוב כחול לחגוג את הזכייה בתואר לאחר ניצחון משכנע 1:5 על הפועל פתח תקווה במשחק שנערך בקרית שלום. אייל חן נתן את הסיפתח עם שער שנכבש בדקה השנייה, כשסהר ברמי כובש לאחר מכן שלושער לרשת של הפועל פתח תקווה. בסיום היה זה שחר דרוקר שחתם את חמשת השערים אותם כבשה מכבי במשחק.

החניכים של אליעזר בן אהרון הפגינו יכולת מרשימה לאורך כל העונה במיוחד בפן הקבוצתי וההתקפי שם כבשו 103 שערים, והיום, שלושה מחזורים הבטיחו הצהובים הצעירים באופן מעשי את הזכייה בתואר. בן אהרון דיבר על העונה שעבר והחל מההתחלה: "מידי שנה אני ניצב יחד עם הצוות שלי מול אתגר מחדש .מקבל קבוצה חדשה ילדים חדשים הורים חדשים ומכאן אני מתחיל תחקיר, שבאמצעותו אני בוחן איך למנף את הקבוצה הכי גבוה. זה מתחיל עם הילדים. לגלות בכל ילד את הצד החזק שבו לצד משהו שהוא יותר חלש בו. לעבוד, לבחון ולנתח איך אפשר להפוך אותו למכונה מושלמת בכל אופן שקיים. התהליך לרוב הוא מאוד קשה.

על תהליך העבודה עם שחקנים צעיריםAQ7A3800

"כל אדם באשר הוא לא אוהב לקבל ביקורת על דברים שהוא פחות טוב בהם, כשאתה עובד עם מתבגרים המצב לעיתים הופך לרגשי ועדין יותר.  מה גם שלחץ ההורים על הצוות והילד לא מקל על העבודה, להיפך הוא פוגע יותר בתפקוד של הילד.
משנה לשנה אני נתקל יותר ויותר בתופעה של התערבות יתר של ההורים, דבר שמאוד פוגע מנטלית בשחקן. השחקנים של היום לא נוטים להתמודד עם בעיות לבד. אני אישית לא מאמין בדרך הזאת, השיטה של ״ההורה ההליקופטר״ יכולה לעיתים לרמוס את הקריירה של השחקן עוד לפני שהתחילה בכלל, גם אם מדובר בכישרון עולה. אני כמובן לא מדבר על התנתקות טוטאלית, אבל בהחלט כמה צעדים גדולים אחורה".

על הקבוצה שמבלה זמן רב יחד באקדמיה של מכבי

"תהליך הלימוד שלנו חופף לאורך כל הדרך גם לחינוך, אנחנו לא מתפשרים על נושא הלימודים באקדמיה וכמו כן על כבוד לזולת והתנהגות ראויה במגרש ומחוצה לו.  כל החלטה בכל נושא אנחנו מקבלים יחד כצוות. אני אוהב לשמוע הצעות ונקודות מבט שונות. זה מלמד אותי המון, ולרוב אני נוטה לקחת את ההצעה בחיוב. גם של שחקני הקבוצה, הם חלק מכל הדרך והתהליך, והם רשאים להגיד את דעתם בכל עת".

לגבי הצוות איתו עבד באופן צמוד כל העונהAQ7A3814
"אני מאמין שלם בעבודת צוות ולא יודע אם הייתי מגיע לאן שהגעתי בלעדיהם. הם חלק בלתי נפרד ממני ומההחלטות שלי.
השנה קיבלתי קבוצה שהגיבוש שלה היה מדהים. הם הצליחו להראות לי שההגדרה משפחה באמת קיימת.
תמיד הקבוצות שלי היו מלכודות אבל השנה זה היה משהו אחר. עברנו דרך של 28 משחקים כאשר שניים עוד לפנינו. שני הפסדים ושני תיקו, אני בהחלט חושב שזה מאוד מכובד. אומנם על פניו זה ניראה כאילו האליפות הייתה קלה אבל בכל משחק הייתה הכנה דרוכה ועם המון מחשבה של איך נשחק ומי ישחק".

מילות סיכום על העונה

"אני גאה השחקנים שלי שבאמת לרוב נטו לקבל בהבנה את החלטות הצוות גם אם הם לא התבקשו לשחק באותו משחק.
תמיד הם היו קשובים לחבריהם ועודדו אותם. אליפות והגעה לגמר גביע המדינה מצריח המון אנרגיות ולאו דווקא פיזיות אלא גם נפשיות וכל זה לצד הלימודים והמבחנים באקדמיה . הם הגיעו לזה בזכות עצמם ועל כך מגיע להם הכבוד".