1:5 למכבי על חיפה בי"א באשדוד


חודש אחרי שהביסה 1:5 את מכבי חיפה בקריית אליעזר, מכבי תל אביב אירחה את הירוקים מהכרמל באצטדיון הי"א באשדוד בעקבות עונש רדיוס שהוטל על הצהובים.

במכבי חיפה אמנם כבר הגיעו למשחק בתחושת כניעה אבל עם רצון לנקום אחרי התבוסה שהנחילו להם הצהובים חודש קודם לכן. מנגד שחקניו של אברם גרנט הגיעו בשיא הדריכות גם למשחק הזה. המאמן הצעיר פתח עם הרכב החזק שעמד לרשותו שכלל בין היתר את אוברוב, פולוקארוב, נמני, זוהר, קלינגר ואלי דריקס.

19 דקות לקח ל-6000 האוהדים הצהובים  עד שראו את נמני שחלף על פני אהרוני והגביהה במדויק לראשו של אבי כהן (הירושלמי) וקבע 0:1 לצהובים. בקה ה-23, נמני בישל את השער השני במשחק, הפעם לאיציק זוהר שמ-20 מטרים הניף את רגל ימין האימתנית וכבש את השני.

דקה אחת חלפה עד שזוהר שיגר שוב טיל קרקע אוויר מ-30 מטרים, הפעם בוסקילה היה במקום כדי להדוף, אבל על הריבאונד הסתער אלי דריקס שכבש מקרוב את השלישי. בדקה ה-52 נמני רשם בישול שלישי במשחק ואבי כהן הירושלמי רשם שער שני ואת הרביעי של הצהובים. את המסמר האחרון של הצהובים תקע מאיר מליקה ברישתה של חיפה בדקה ה-67 אחרי בישול את עמיר תורג'מן.

ראובן עטר כבש את השער המצמק בדקה ה-70 מכדור עונשין מ-11 מטרים ובכך הציל במעט מכבודה של חיפה.

הרכב מכבי תל אביב: אלכסנדר אובארוב, אבי כהן, אלכסנדר פולוקארוב, מנשה שמעונוב, אמיר שלח, ניר קלינגר, נועם שוהם (אורי מלמיליאן), אבי נמני, איציק זוהר, מאיר מליקה, אלי דריקס (עמיר תורג`מן).