הדרבי צהוב: 1:3 למכבי על הפועל, שער בכורה לראזיץ'


הדרבי התל אביבי הראשון של עונת 2006/07 בליגה נערך לעיני אצטדיון בלומפילד מלא ועם לא מעט אמוציות כמו שדרבי מספק.

הצהובים, תחת שרביטו של המאמן אלי כהן שבחר לפתוח בהרכב התקפי במיוחד שכלל את אבי נמני, משה ביטון, מילאן מרדקוביץ' ועומר פרץ. על הספסל ישבו בין היתר, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו ואיבן ראזיץ' MTA__1340888826_macabi_tel_aviv_68px, שהשתלבו בהמשך.

הצהובים פתחו היטב את המשחק אבל דווקא הפועל עלתה ליתרון 0:1 משער של חאבייר פאס (29) בנגיחה אחרי כדור קרן שהוגבה אל עבר שערו של קאלה דרשלר, וכל זה דווקא בדקות הטובות של מכבי.

5 דקות בלבד חלפו מהשער שספגה מכבי ועד לשיויון של אי נמני בנגיחה אחרי כדור קרן שהוגבה מצד שמאל. נמני התרומם מעל להגנה של הפועל, נגח לפינה הימנית ורץ לקחת את הכדור. הטירוף מהיציע של הצהובים השפיע גם על השחקנים ובדקה ה-71, חטיפת כדור סמוך לרחבה של דרשלר, הוביל למתפרצת כמו שכתובה בספרים.

עומר פרץ פרץ מצד ימין ושעט אל עבר שערו של שביט אלימלך בלי שאף אחד הצליח לעצור אותו. משה פרץ, שהצטרף מאחור קיבל כדור רוחב ומקרוב בעט פנימה והשלים את המהפך, 1:2 למכבי. במסגרת החגיגות, יוסי אבוקסיס הכשיל את עומר פרץ שהיה בדרכו לחגוג עם ביטון והמהומה שהתפתחה הסתכמה בשני כרטיסים אדומים, אחד למרטינוביץ' של מכבי והשני לטל חן מהפועל. שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים.

במהלך המחצית השנייה הפועל לחצה בניסיון להשיג את השיוויון ויכולת טובה של דרשלר השער מנעה את השיוויון. בדקות האחרונות, כשהאדומים הפקירו את ההגנה, מכבי ניצלה את ההזדמנות ומתפרצת של שבחון ובישל לאיבן ראזיץ', שנכנס רק בדקה ה-79, ובעט מ-16 מטרים פנימה. שער בכורה לראזיץ' ושער שחתם את תוצאת המשחק, ניצחון צהוב 1:3.