מכבי תל אביב קרטחנה


מכבי תל אביב ניצחה את קרטחנה בתוצאה 0-8 במסגרת משחק אימון שנערך במחנה האימונים בלה מנגה. עטר וקולאוטי עם צמד כל אחד, גונזאלו גארסיה,  דהן, דאבור ובן יאיר השלימו.

לצפיה בתקצירי המשחק לחץ כאן

לצפיה בתמונות המהמשחק לחץ כאן

ההכנות לעונת 12/13 ממשיכות להתקדם כשמכבי תל אביב קיימה את משחק האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים אותו היא עורכת במתקן הספורטיבי שנמצא בלה מנגה בספרד. היריבה הראשונה היתה קרטחנה, קבוצה מקומית המשחקת בליגה החמישית בספרד. המשחק התנהל באופן חד צדדי בזמן שהצהובים כבשו שמונה שערים לרשתה של הקבוצה הספרדית.

מסכת השערים החלה כבר לאחר 45 שניות, כשגונזאלו גארסיה קיבל כדור מול השוער הספרדי והקשית מעליו בדרך ליתרון מהיר. לאחר ששער חוקי של דאבור נפסל בטענת נבדל שגויה בדקה ה-34 הוא הצליח לכבוש שער חוקי לאחר שקיבל כדור מדוד מריף פרץ בדקה ה-40.
במחצית השניה ההגנה הספרדית כבר לא עמדה בלחץ הצהוב וספגה שישה שערים. כבר בדקה ה-47 קיבל קולאוטי שעלה כמחליף במחצית כדור מצוין מרועי קהת וכבש את השלישי. השער הרביעי נכבש על ידי מחליף נוסף, רפי דהן בדקה ה-58 לאחר שהשתלט על כדור שהדף השוער הספרדי ראול. בדקה ה- 67 כובש הצעיר בן בן-יאיר שעלה כמחליף גם הוא. אלירן עטר עלה למשחק בדקה ה-60 וכבש שני שערים, הראשון בדקה ה- 70 ממסירה של רפי דהן והשני בדקה ה- 79 בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה של קולאוטי שכבש בעצמו את השער האחרון בדקה ה-81 וחתם את המשחק הנהדר של הצהובים.

המאמן הראשי של מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה, מסר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב כי "אחרי אימון הבוקר, מטרת המשחק היתה לבדוק מספר דברים שעבדנו עליהם באימונים". הקבוצה תחזור להתאמן מחר במסגרת המשך מחנה האימון ולקראת משחק האימון הבא נגד סייזה ביום שני. משחק זה היה המשחק הראשון בו שיחקו הצהובים עם המדים החדשים, חלוץ הקבוצה אלירן עטר התייחס לכך ואמר כי: "החולצות הרבה יותר אווריריות, קלות ונוחות מהעונה שעברה ולא פחות חשוב- גם יפות יותר. אני מאמין שהאוהדים יהנו ללבוש אותן".

הרכב: ספיר צלביאנסקי (ברק לוי 30, גיא חיימוב 60), יואב זיו (יגיל ביטון 46), ריף פרץ (אבי סטרול 46), שרן ייני (קרלוס גארסיה 46) אורי כהן (רחמים צ'קול 46), רוסלן ברסקי (גל אלברמן 46), משה לוגסי (מהראן ראדי 46), דיא סבע (רפי דהן 46), דור מיכה (רועי קהת 30, אלירן עטר 60), גונזאלו גארסיה (בן בן-יאיר 46), מואנס דאבור (רוברטו קולאוטי 46) .