מכבי תל אביב ריאל מורסיה


https://www.youtube.com/watch?v=XLZl-sjKv6A&feature=player_embedded

שער של מונס דאבור (12) הכריע את משחק האימון האחרון של הצהובים במחנה האימון ב'לה מנגה'

מכבי תל אביב סיימה את משחקה השלישי והאחרון במחנה האימונים ב'לה מנגה' עם ניצחון 0-1 על ריאל מורסיה מהליגה השנייה בספרד. חמישה שינויים נערכו בהרכב הצהובים לעומת זה שפתח נגד דפורטיבה מניירה. בשער פתח חיימוב, גל אלברמן ענד את סרט הקפטן ואת חוד ההתקפה איישו מונס דאבור ורוברטו קולאוטי. דאבור, שכבש גם בשני המשחקים הראשונים במחנה האימונים, פתח טוב גם נגד מורסיה וכבש בדקה ה-12 לאחר מסירה של גונזאלו גרסיה.

הגשם שירד בחלק מהמחצית הראשונה לא חזר במחצית השנייה בתחילתה ביצע אוסקר גרסיה שלושה חילופים, בשונה מהמשחק נגד מניירה בו החליף את כל ההרכב. ריאל מורסיה ניסתה להשוות במהלך המחצית השנייה אך בתום המשחק השער של דאבור התברר כזה שהכריע את ההתמודדות. בסיום אמר אלברמן לאתר הרשמי: "אני שמח שניצחנו ותמיד כיף לנצח למרות שהדגש פחות על התוצאה אלא יותר על האספקט הפיזי והטקטי. עכשיו אנו עם הפנים קדימה למשחקי גביע הטוטו".

מחר תקיים מכבי ת"א אימון בוקר אחרון ב'לה מנגה' לאחריו תצא לאליקנטה, משם תמריא למדריד ולאחר מכן בחזרה לישראל. תקציר המשחק יעלה בקרוב בעמוד הרשמי החדש של מכבי תל אביב בגוגל פלוס.

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב (ברק לוי 74), שרן ייני (עומר ורד 73), קרלוס גארסיה, ריף פרץ (רועי קהת 69), יואב זיו (רחמים צ'קול 46), גל אלברמן, מהראן ראדי (רוסלן ברסקי 59), משה לוגסי (אבי סטרול 46), גונזאלו גארסיה (דיא סבע 64), מונס דאבור (דור מיכה 46) ורוברטו קולאוטי (אלי זיזוב 64).