מכבי תל אביב מכבי נתניה


שער של אלירן עטר בדקה ה-53 הספיק למכבי ת"א לניצחון ליגה שני בשני משחקים

מכבי תל אביב התארחה היום באצטדיון רמת גן אצל מכבי נתניה בהתמודדות שסיימה את המחזור השני של ליגת העל. לאחר מחצית ראשונה שלא התעלתה לרמה גבוהה הגיעה מחצית שנייה משופרת שהחלה עם שער מהיר של אלירן עטר. שחקני מכבי ת"א החזיקו ביתרון הקטן עד לסוף המשחק והשיגו שלוש נקודות גם במשחק הליגה השני שלהם העונה.

לצפייה בגלריית התמונות מהמשחק לחצו כאן

פתיחת המשחק הראתה סימנים חיובים לשחקני מכבי ת"א עם כמה התקפות מהירות וכבר בדקה ה-5 בעיטה מסובבת של עטר כמעט הכניעה את סאנמו בשער נתניה. לאחר הדקות הראשונות חלה ירידה גדולה ברמת המשחק כאשר דווקא המארחים ניסו לסכן את שערו של אניימה בעזרת עלי חטיב ויוסי שבחון. הרגע המשמעותי ביותר במחצית הראשונה הגיע בדקה ה-38 עם התקפה מסוכנת של מכבי ת"א. יואב זיו סיפק הגבהה מדויקת לראשו של דאבור שנעצר בהדיפה אינסטינקטיבית של סאנמו.

לאחר ההפסקה המשחק השתפר, בעיקר מהצד של מכבי ת"א ואלירן עטר החל להיות פעיל יותר. תחילה, בחן החלוץ בדקה ה-51 את יכולותיו של סאנמו שקלט אך שתי דקות לאחר גם השוער האיטלקי של מכבי נתניה לא יכל להושיע. עטר קיבל מסירה מדאבור, איפס את הכוונות ושלח כדור חד שחדר לפינת השער והעלה את מכבי ת"א ליתרון. 1950 אוהדי מכבי ת"א שהגיעו לאצטדיון ר"ג שמחו אך מהעבר השני וכנגד מהלך המשחק שמחתם כמעט נקטעה כאשר אחמד סבע בעט בנגיעה מול אניימה שזינק והדף טוב. עשר דקות לסיום, יכול היה אלירן עטר כבוש שוב אך סאנמו במשחק טוב הדף ומנע שער שני של עטר ושל מכבי ת"א.

למרות נסיונות של עטר וגונזאלו גרסיה, שהחמיץ פעמיים בתוספת הזמן מול שוער מכבי נתניה התוצאה נשמרה בעינה עד לתום המשחק. 0-1 קטן במשחק לא קל עבור מכבי ת"א מוציא את הצהובים לפגרה במצב רוח חיובי. במחזור הבא (15.9) תצא מכבי ת"א לעוד משחק חוץ, בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה.