מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


גונזאלו וראדי עם שערי בכורה וצמד של אלירן עטר העניקו לצהובים את המקום הראשון בטבלה מול תשעה שחקנים של קרית שמונה.

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

לעיני בלומפילד מלא וצהוב רשמה הערב מכבי תל אביב ניצחון ליגה רביעי לאחר 0-4 על עירוני קרית שמונה. הצהובים שמרו על מאזן מושלם מתחילת העונה בתום משחק סוער עם ארבעה שערים ושני כרטיסים אדומים. גונזאלו גארסיה כבש ראשון דקה לסיום המחצית הראשונה, עטר כבש בתחילת המחצית השנייה ובסופה וראדי הוסיף בתווך אחד משלו בדקה ה-82. שיר צדק ודרקו טסבסקי מקרית שמונה הורחקו בתחילת המחצית השנייה.

המחצית הראשונה נפתחה בקצב איטי כאשר הצהובים הלכו קדימה אך לא הצליחו לסכן את השער. הבעיטה המשמעותית הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-25 כאשר רוברטו קולאוטי מצא רק את הרשת החיצונית. הגנת מכבי ת"א עצרה את ניסיונות ההתקפה של האורחים ומנגד יכול היה מהראן ראדי להבקיע מתוך הרחבה אך דני עמוס. דקה לסיום המחצית הגיע המצב המסוכן ביותר ואיתו גם השער הראשון במשחק. גונזאלו גרסיה עצר בצורה מצוינת כדור ארוך של אלברמן, חדר לרחבה ומול עמוס בעט מדויק לפינה. שער ראשון לאורוגוואי העונה שהוריד את הצהובים להפסקה ביתרון.

המחצית השנייה, בניגוד לראשונה, החלה בסערה. בדקה ה-49 רוברטו קולאוטי קיבל כדור בתוך הרחבה והופל על ידי שיר צדק שקיבל צהוב שני והורחק. עטר לקח את האחריות וכבש מהנקודה את שערו החמישי בארבעת המחזורים הראשונים, 0-2 למכבי ת"א. שתי דקות חלפו וגם דרקו טסבסקי האורח ראה את הכרטיס האדום של מנשה משיח לאחר שהשופט ראה פגיעה שלו ביואב זיו. הצהובים שלטו במשחק עד לסיומו ושחקן נוסף שחגג שער בכורה בליגה היה מהראן ראדי שכבש בדקה ה-82 עם בעיטה טובה מרחוק. הדובדבן של המשחק היה שייך לאלירן עטר שבתוספת הזמן קיבל כדור בתוך הרחבה, הסתובב ושיגר לרשת את השער שחתם את התוצאה הסופית, 0-4 למכבי ת"א. שער שישי העונה לעטר שמתייצב לבדו בראש טבלת הכובשים עם מאזן מצוין של שישה שערים בארבעה משחקים.

השערים של ראדי ועטר קבעו גם כי מכבי ת"א תסיים את המחזור הרביעי במקום הראשון עם הפרש שערים טוב מזה של מ.ס אשדוד. ביום שני הבא ידרימו הצהובים לבירת הנגב למפגש מול הקבוצה המתחדשת של הפועל באר שבע וינסו להמשיך את רצף הניצחונות.