מכבי תל אביב הפועל באר שבע


הצהובים נכנעו לנגיחות של נאסר ומרקוביץ' ולשער נוסף של וויליאם נג'ובו. דאבור השווה זמנית בפתיחת המחצית השנייה.

אחרי עשר שנים ללא הפסד בבאר שבע ועם פתיחה של ארבעה ניצחונות במחזורים הראשונים מכבי תל אביב רשמה הערב את ההפסד הראשון לעונה הנוכחית. קצת פחות מארבעת אלפים אוהדים צהובים שעשו את הדרך הארוכה מהמרכז ראו את החניכים של אוסקר נכנעים 1-3 למארחת. שער מפתיע של נאסר קבע את תוצאת המחצית, דאבור עוד השווה בפתיחת המחצית השנייה אבל צמד שערים של מרקוביץ' ונג'ובו קבעו את גורל ההתמודדות. מכבי תל אביב מאבדת את המקום הראשון מחזור אחד בלבד אחרי שכבשה אותו לטובת היריבה הבאה שלה מ.ס. אשדוד.

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

המשחק נפתח בקצב טוב, שתי הקבוצות לחצו על מובילי הכדור של היריבה אבל התקשו לסכן את שני השוערים. רבע שעה מהפתיחה הגיעה ההזדמנות הראשונה ודווקא לזכות המארחת, אחרי בעיטה חזקה של נאסר מעט מעל משקוף השער של אניימה. ככל שנקפו הדקות הצהובים נכנסו לעניינים ובדקה ה-22 עטר בעט כדור חזק למרכז השער אבל אג'ידה היה במקום. המשחק נפתח לקראת סיום המחצית והחניכים של אוסקר גארסיה היו מסוכנים יותר. ראדי ניסה את כוחו מחוץ לרחבה, דאבור סחט הצלה מאג'ידה ועטר גילח את המשקוף. דווקא אז כדור נייח של אבירם ברוכיאן מצא את הראש של נאסר וקבע יתרון למארחת במחצית.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גארסיה ויתר על חילופים בפתיחת המחצית השנייה וארבע דקות בתוך המחצית הוא גם זכה לשוויון. הגבהה חדה של דהן יוצרת בלבול בהגנת המארחת ומואנס דאבור מגלגל את הכדור מול הרשת החשופה. דקתיים משער השוויון מתפרצת של באר שבע סוחטת הצלה גדולה של אניימה אחרי בעיטה של סוארס לפינת השער. הצהובים מיעטו לייצר מצבים ובדקה ה-66 נקלעו לפיגור נוסף. קרן קצרה של ברוכיאן לאוסיאקו מוצאת את הראש מרקוביץ' ומשם לרשת של ווינסנט אניימה.

גם אחרי שער היתרון לאדומים לא שינה את מהלך המשחק, שחקני מכבי תל אביב נעצרים בשליש המגרש של באר שבע ומנגד האורחת מסכנת את השער במצבים נייחים. בדקה ה-77 אניימה עוד חילץ בעיטה חופשית אדירה של נאסר, אבל חמש דקות אחר כך גם אניימה לא יכל לשער השלישי. שוב כדור נייח, שוב ברוכיאן מוצא את סבן לא מכוסה וכדור הרוחב של המגן מוצא את נג'ובו שבועט לפינת השער. מכבי תל אביב רושמת את ההפסד הראשון העונה לפני שתפגוש במחזור הבא את מוליכת הטבלה מ.ס. אשדוד.