מכבי תל אביב הפועל רמת גן


צמד של עטר ושער יפה של ראדי חתמו ניצחון שביעי בשמונה מחזורים לצהובים 

מכבי ת"א אירחה את הפועל ר"ג באצטדיון המושבה למשחק של שתי מחציות שונות בסיומן לוח התוצאות הראה 1-3 לצהובים. מחצית ראשונה אנמית של שתי הקבוצות לא רמזה על סיפור המחצית השנייה. אלירן עטר פתח בסערה עם שני שערים בשלוש הדקות הראשונות אחרי ההפסקה. ראדי הפציץ פנימה את השלישי לפני שטיבי כבש לשערו הוא, שער שלא שינה את העובדה  שלדרבי במחזור הבא הצהובים מגיעים במצב רוח מרומם עם עוד שלוש נקודות.

גלריית תמונות מהמשחק

המשחק נפתח בקצב איטי למדי והבעיטה הראשונה לעבר אחד מהשערים הגיעה דווקא מאקס מכבי ת"א, סידיבה שבעט היישר לידיו של אניימה. מצידו השני של המגרש מיכה נתן הזדמנות לארקין לתפוס את הכדור ובדקה ה-33 שוער ר"ג הראה כי הוא עדיין חד. ההזדמנות הטובה ביותר במחצית הראשונה נפלה לרגליו של גונזאלו גארסיה שקיבל מסירה בתוך הרחבה מדאבור אך לא הצליח להכניע את ארקין היוצא. עד לתום 45 הדקות לא נרשמו מצבים מיוחדים והקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

שחקני מכבי ת"א חזרו מחדר ההלבשה בסערה למחצית השנייה וכבר לאחר חמש דקות לוח התוצאות הראה על 0-2. המהלך הראשון היה שייך לגונזאלו גארסיה שמסר מצוין ולאלירן עטר שסיים בקור רוח מול השוער. דקה לאחר מכן עטר קיבל כדור עומק, העביר לרגל ימין ובעט חד ושטוח לפינה. שערים 8 ו-9 העונה לחלוץ מכבי ת"א שמתבסס בראש טבלת כובשי השערים בליגת העל. מסכת השערים לא נעצרה שם, בדקה ה-65 יואב זיו הגביה מהאגף לראדי שנתן לכדור לקפוץ על הדשא לפני שהטיס אותו לפינה הגבוהה של ארקין. ארבע דקות לאחר מכן קרן של האורחים הובילה לשער עצמי של טיבי שקבע 1-3 למכבי ת"א, תוצאה שנשמרה עד לסיום וקבעה וניצחון שלישי רצוף לצהובים.

ביום ראשון הבא (20:50) יפגשו הצהובים את יריבתם האדומים בבלומפילד לדרבי היוקרתי של תל אביב.