מכבי תל אביב הפועל חיפה


שערים של דהן וארנשואו בפתיחת כל מחצית הספיקו לתיקו 2-2 במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו

מכבי ת"א התארחה היום בקרית אליעזר למשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה וסיימה בתיקו 2-2. כמות מועטה של צופים הגיעה לראות את המשחק ומי שלא הגיע הפסיד משחק משוחרר שהסתיים עם ארבעה כדורים ברשת. הצהובים החלו טוב עם שער של רפי דהן אך המארחים הפכו את התוצאה וירדו למחצית ביתרון 1-2. רוברט ארנשואו השווה עם תחילת המחצית השנייה וקבע את התוצאה הסופית שמשאירה את שאלת העולה לחצי הגמר פתוחה לגמרי לקראת הגומלין בבלומפילד.

גלריית תמונות מהמשחק

אוסקר גארסיה נתן מנוחה למספר שחקני הרכב כדוגמת שרן ייני ואלירן עטר ונתן את חולצת ההרכב לרפי דהן לראשונה מאז תחילת אוקטובר בבאר שבע. בתוך פתיחת המשחק הטובה של הצהובים היום דהן היה זה שכבש וחגג את שערו הראשון העונה. תוך שבע דקות בלבד המארחים הפכו את התוצאה ועלו ליתרון 1-2. תחילה כבש אילן רנקביץ מהנקודה ואושרי רואש כבש את השני בבעיטה מהאוויר לאחר כדור קרן. בהמשך המחצית קצב האירועים ירד ומלבד הזדמנות טובה של ראדי לצהובים ושל חסן סיף להפועל חיפה לא היה סיכון משמעותי של אחד מהשערים.

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה כאשר הצהובים כובשים שער מהיר. הפעם היה זה רוברט ארנשואו שכבש את שערו השני העונה עם בעיטה חזקה מקרוב שהכניעה את קאלה בשער הפועל חיפה. מי שהיה קרוב לכבוש את שערו הראשון במדים הצהובים היה חסן אבו זייד עם בעיטה מסוכנת מהאוויר אותה הדף קאלה. לאחר דקות טובות של מכבי ת"א שוב נרגע המשחק, בדומה למחצית הראשונה ושתי הקבוצות לא היו מדויקות בחלק הקדמי. המאמנים ניצלו את מכסת החילופים שמשחקי גביע הטוטו מאפשרים להם אך גם המחליפים לא הצליחו לכבוש והשאירו את התוצאה על כנה גם בסיום, 2-2.

שני שערי החוץ של הצהובים נותנים להם יתרון קטן לקראת הגומלין בבלומפילד ביום רביעי בעוד שבועיים (11.12) אך המקום בחצי הגמר רחוק מלהיות מובטח. עוד לפני הגומלין נגד הפועל חיפה מחכים למכבי ת"א שני משחקי ליגה, הראשון מביניהם ביום שבת הקרוב (17:00) בבלומפילד נגד בני סכנין.