מכבי תל אביב הפועל חיפה


מכבי תל אביב סיימה הערב את דרכה בגביע הטוטו אחרי הפסד 0-1 להפועל חיפה במשחק הגומלין של שלב רבע הגמר. כזכור, במפגש הראשון בין הקבוצות המשחק הסתיים בתוצאה 2-2 וגם תיקו 1-1 במשחק הביתי היה מספיק בשביל חצי הגמר. אחרי מחצית ראשונה חלשה אוסקר ביצע מספר שינויים אבל גם זה לא הועיל, אחרי שאילן רנקוביץ' קבע את תוצאת המשחק 15 דקות בלבד מהפתיחה. כעת, יתפנו החניכים של אוסקר גארסיה לפתיחת הסיבוב השני בליגה, כאשר כבר ביום שני תחכה להם מכבי חיפה בקרית אליעזר.

_IR_4181

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

מאמן הצהובים אוסקר גארסיה פתח עם אבו זייד, דהן ולוגסי במרכז הקישור, כאשר ארנשואו שכבש במשחק הקודם השלים שלישייה קדמית עם מיכה וגונזאלו. עם זאת, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וכבר אחרי רבע שעה זה עלה בשער לזכות האורחת. רן אבוקרט ניצל טעות בהגנת מכבי, חלף על פני סטיב גוהורי שפתח לראשונה כבלם וסחט הדיפה מברק לוי, אבל רנקוביץ' נגח לרשת מול שער חשוף. גם אחרי הספיגה הקצב האיטי נשמר והצהובים לא הצליחו לאיים על שערו של קאלה דרשלר. בתום ארבעים וחמש דקות מאכזבות למדי הצהובים ירדו להפסקה בידיעה שהם חייבים לכבוש את השוויון כדי להעפיל לשלב הבא.

_IR_4319

עם פתיחת המחצית השנייה אוסקר ערך שלושה חילופים כשהכניס את אלברמן וראדי למרכז הקישור ואת מואנס דבור לחוד ההתקפה. הצהובים השתלטו על מרכז המגרש והחלו ללחוץ את האורחת לשטח המגרש שלה. חצי שעה לסיום גאל מרגוליס נכנס במקום דור מיכה בשביל להגביר את הלחץ, אבל דווקא הפועל חיפה היתה תכליתית יותר בהתקפה. אוסקר ניסה הכל, אפילו שלח את סטיב גוהורי לחוד ההתקפה אבל השער המיוחל לא הגיע. מכבי תל אביב מפסידה 0-1 ונפרדת ממפעל גביע הטוטו כבר בשלב רבע הגמר.

_IR_4254