מכבי תל אביב מכבי חיפה


מכבי תל אביב רשמה הערב הפסד 0-1 למכבי חיפה באצטדיון קרית אליעזר עם פתיחת הסיבוב השני של ליגת Winner. עם גיבנת של שמונה וחצי שנים ללא ניצחון חוץ הצהובים הציגו משחק מאכזב ולא השכילו לפרוץ את הגנת המארחת. אחרי שמונים דקות עם יתרון לירוקים וויאם עמאשה קבע את תוצאת המשחק ושלח 1,400 אוהדים צהובים מאוכזבים לתל אביב. כבר בשבת תארח מכבי תל אביב את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

_IR_8253 (Large)

צפו בגלריית התמונות מהמשחק

המחצית הראשונה התנהלה עם יתרון קל למכבי חיפה שגם ניסתה את כוחה מספר פעמים בבעיטות מחוץ לרחבה. שישה איומים היו למארחים במהלך המחצית הראשונה כשהטוב בהם הגיע שמונה דקות לסיום המחצית אחרי שבוקולי הדביק כדור שטוח לקורה. מנגד, הצהובים רשמו רק שתי הזדמנויות מסוכנות, הראשונה של גונזאלו אחרי כדור רוחב של ייני. השנייה הסתיימה בבעיטה היחידה של מכבי תל אביב למסגרת, אחרי ניסיון של ראדי בסיבוב מתוך הרחבה. אחרי ארבעים וחמש דקות ראשונות הצהובים לא הצליחו להותיר את חותמם על המשחק וירדו להפסקה.

_IR_8264 (Large)

בפתיחת המחצית השנייה קצב המשחק ירד ולא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני שערים. שחקני מכבי תל אביב הרבו לאבד כדורים במרכז המגרש ומיעטו ללחוץ את שחקני הקו האחורי של המארחת. גם מכבי חיפה מצידה הורידה הילוך ושני המאמנים ביצעו חילופים במטרה לנסות להשפיע על המשחק. רבע שעה לסיום אוסקר העלה למגרש את גאל מרגוליס להפועת בכורה העונה בליגה. עשר דקות לסיום כדור קרן לזכות מכבי חיפה חלף על פני כל ההגנה הצהובה ועמאשה דחק מקרוב לרשת. מכבי תל אביב רושמת הפסד ראשון בפתיחת הסיבוב השני ורביעי מפתיחת העונה.

_IR_8226 (Large)
תמונות-ניר קידר