מכבי תל אביב מכבי נתניה


עטר כבש מהנקודה (66) וזהבי הכפיל (90) בהופעת הבכורה בכדי להעלות את מכבי ת"א לשמינית גמר גביע המדינה

מכבי ת"א גברה 0-2 בחוץ על מכבי נתניה בסיבוב ח' של גביע המדינה והרוויחה את מקומה בשמינית הגמר של המפעל. כ-5000 אוהדים צהובים כחולים הגיעו לאצטדיון החדש בנתניה וראו שער של אלירן עטר מהנקודה ושער בכורה מערן זהבי שקבעו 0-2 למכבי ת"א. לאחר מחצית ראשונה ללא אף סיכון ממשי על אחד מהשערים הגיעה מחצית שנייה יותר טובה שהולידה גם כדורים ברשת. אלירן עטר כבש מהנקודה באמצע המחצית השנייה וערן זהבי חתם את התוצאה עמוק בתוספת הזמן.

7

גלריית תמונות מהמשחק

בפתיחת המשחק שתי הקבוצות התנהלו בעיקר במרכז המגרש ומיעטו לסכן את השער. רק באמצע המחצית הגיעה בעיטה ראשונה מרגלי מגן נתניה סרג' לופו אותה ברק לוי קלט בבטחה. מעל 5,000 אוהדים בצהוב כחול חיכו לראות בעיטה ראשונה של קבוצתם לשער אך הגנת המארחים עצרה את עטר ופריצה בהתקפת מכבי ת"א. בסיומה של מחצית דלה באירועים ירדו הקבוצות להפסקה עם תוצאה מאופסת.

11

ככל שחלפו הדקות במחצית השנייה, שחקני מכבי ת"א השתלטו על המשחק והחלו לתקוף את שערו של לואיגי צ'נאמו. אוסקר גארסיה הכניס את ערן זהבי להופעת הבכורה שלו במכבי ת"א וכמה דקות לאחר מכן הקשר כמעט וכבש שער לאחר מבצע אישי נאה. בדקה ה-66 הגיעה פריצת הדרך במשחק. ראדה פריצה הוכשל ברחבה ועטר ביצע בהצלחה את בעיטת העונשין מ-11 מטר. הצהובים שמרו על היתרון עד לתוספת הזמן ולרגע בו קיבל ערן זהבי כדור בתוך הרחבה, ירה לרשת הגבוהה וקבע את תוצאת הסיום, 0-2 למכבי ת"א.

12

בשבת הקרובה יחזרו הצהובים למשחקי הליגה וישלימו משחק שלישי השבוע כאשר יתארחו אצל הפועל רמת גן.

צילומים – ניר קידר