מכבי תל אביב מ.ס אשדוד


מכבי תל אביב הפסידה למ.ס אשדוד במשחק חוץ משערו של פטי בדקה ה-59.

מכבי תל אביב הדרימה לאשדוד למפגש עם מועדון הספורט המקומי במסגרת המחזור ה- 19 בליגת Winner. הקבוצה המקומית התייצבה למשחק לאחר הפסד למכבי נתניה במחזור הקודם בעוד שהצהובים הגיעו לעיר הנמל לאחר ניצחון מרשים במחזור האחרון על הפועל באר שבע בתוצאת 0-5. בסיבוב הראשון של הליגה ניצחה מכבי 1-2 באצטדיון בלומפילד.

לגלריית תמונות

28

המחצית הראשונה נפתחה בלחץ של מכבי, כשבדקה הרביעית קולאוטי סחט הדיפה ממרציאנו לאחר נגיחה. בדקה החמישית בעיטה חזקה של טיבי נהדפה ממרציאנו לעבר קולאוטי שהרשית, אך השער נפסל בטענה מפוקפקת לנבדל. דוד רביבו ניסה להכניע את ברק לוי בדקות ה-11 וה- 35 ללא הצלחה כשבתווך ניסה אלירן עטר להכניע את מרציאנו בדקות ה-34 וה-45 ללא הצלחה.

3

המחצית השנייה נפתחה לא טוב מבחינת הצהובים כשבדקה ה- 59 הרים דוד רביבו כדור חופשי לראשו של יא יא פטי שנגח כדור מדויק לפינת שערו של ברק לוי והעלה את הקבוצה המקומית ליתרון של 0-1. אוסקר גארסיה העלה למערכה את פריצה ודאבור במקום קולאוטי ומיכה (בהתאמה) כדי לעבות את משחק ההתקפה אך דווקא אשדוד הגיעה לשתי הזדמנויות של ורטה ובן שמעון באחד על אחד מול ברק לוי שהצליח להדוף. פריצה קיבל כדור רוחב בדקה ה- 85 אך לא הצליח להכניע את מרציאנו. גורי עוד נגח ליד קורת אשדוד בדקת הסיום, אולם עד הסיום לא הצליחו הצהובים להכניע את מרציאנו ומכבי רשמה הפסד חמישי העונה.

4

בשבת הקרובה תארח מכבי את הפועל עכו במסגרת המחזור ה-20 בליגת Winner.

תמונות-ניר קידר