מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


גשם היה בקרית שמונה אך שערים לא בתיקו המאופס הראשון של העונה של הצהובים שנשארים בפסגה

לאחר עשרה שערים שהבקיעו שתי הקבוצות ביחד במשחקיהן הקודמים לא הצליחו מכבי ת"א ועירוני קרית שמונה לכבוש ונפרדו בתיקו 0-0. הסערה הכי גדולה עד כה החורף נתנה את אותותיה לפני המשחק של מכבי ת"א בקרית שמונה שלמרות חוסר ודאות מסוימת, שוחק לבסוף. מזג האוויר החורפי עשה את שלו גם במהלך תשעים הדקות ו-478 אוהדי מכבי ת"א שעשו את הדרך הארוכה והקרה צפונה לבירת הגליל ראו משחק לא גדול ללא כדור ברשת.

_IR_8827

גלריית תמונות

למרות מגרש רטוב כולל שלוליות בדשא שהקשו על הנעת הכדור בכמה אזורים, שתי הקבוצות הצליחו לייצר מצבים ליד השערים. דני עמוס היה השוער העסוק ביותר שגם נכנע לנגיחה של קרלוס גארסיה בדקה ה-22 אך המשקוף הציל אותו ומנע שער. אלברמן היה הבא בתור לנסות ולכבוש אך הצליח רק לסחוט הצלה אינסטינקטיבית של עמוס עם הרגל לאחר בעיטה מקרוב. לצהובים הייתה הזדמנות נוספת לרדת בגשם השוטף עם יתרון להפסקה אך סאלח חסארמה הרחיק מהקו את הבעיטה של דור מיכה.

2

במחצית השנייה קצב המשחק לא השתנה אך באזור הרחבות לא נרשמו אירועים מיוחדים ושני השוערים היו מחוסרי עבודה. אלירן עטר היה הפעיל ביותר בהתקפת הצהובים כאשר ניסה פעמיים למצוא את המסגרת של דני עמוס. מהעבר השני, אדריאן רוצ'ט שעלה מהספסל היה הכי קרוב לכבוש לזכות קרית שמונה אך נבלם ברגע האחרון. שריקת הסיום מצאה את המפגש השני העונה בין הקבוצות מסתיים בתיקו השני העונה של הצהובים. המשחק הראשון של מכבי ת"א העונה שמסתיים ללא שערים משאיר את הצהובים במקום הראשון אך הם רואים את הפער מהפועל ת"א יורד לשתי נקודות.

1

 ביום שני הבא (20:50) תארח מכבי ת"א בבלומפילד את הפועל באר שבע בניסיון להשיג ניצחון בית רביעי ברציפות בליגה.