מכבי תל אביב בית"ר ירושלים


שערים של עזריאל וגלאבינה קבעו 2-0 לבית"ר י-ם והדיחו את מכבי ת"א מגביע המדינה

לאחר שישה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע הודחה היום מכבי ת"א ע"י בית"ר ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה עם הפסד 2-0. בית"ר מצידה הגיעה למשחק בעיצומה של תקופה לא טובה בליגה אך כיאה למשחק גביע טיפוסי, לנתונים שלפני לא היתה משמעות כלל. כדור עונשין מוצלח מ-11 מטר של חן עזריאל הוריד את האורחים להפסקה ביתרון 0-1. הצהובים ניסו להשוות אך התוצאה נשארה בעינה עד לתוספת הזמן של המשחק אז המחליף דומיניק גלאבינה כבש וקבע את התוצאה הסופית. 

5

גלריית תמונות מהמשחק

קצת מעל 13 אלף צופים שמילאו את יציעי בלומפילד ראו פתיחת משחק הססנית מצד שתי הקבוצות שלא הגיעו לכדי איום על השער. האירוע המשמעותי הראשון במשחק הגיע רק בדקה ה-31 והוא גם הסתיים בשער. שופט המשחק, לירן ליאני פסק על הכשלה של עומר ורד ברחבה על חן עזריאל שלקח את האחריות בעצמו והכניע את אניימה שהצליח רק לגעת בכדור. קרוב להפסקה ניסה לוגסי לשחזר את השער נגד בני יהודה אך החטיא במעט את המסגרת והשאיר את היתרון הקטן של האורחים בתום 45 דקות.

11

לאחר תחילת המחצית השנייה אוסקר גארסיה ביצע שני חילופים מהירים כאשר הכניס את גונזאלו גארסיה וראדה פריצה. החלוץ השוודי קיבל הזדמנות מצוינת להשוות כמה דקות לאחר שנכנס אך בעט מקרוב לרשת החיצונית. מהעבר השני אבי ריקן היה קרוב מאוד להכפיל את יתרון האורחים עם כדור שגילח את קורת שערו של אניימה. שוער מכבי ת"א הציל את קבוצתו לקראת הסיום חסם את הבעיטה של ריקן שניצב מולו. למרות לחץ של מכבי ת"א, בתוך תוספת הזמן דווקא האורחים כבשו והכריעו את המשחק כאשר גלאבינה הכניע מקרוב את אניימה וקבע את מספר השנים הרצופות בהן מכבי ת"א לא עוברת את שלב שמינית הגמר על שמונה.

3

ביום שבת יחזרו שחקני מכבי ת"א למשחקי הליגה כאשר יתארחו באצטדיון דוחא אצל בני סכנין.