מכבי תל אביב הפועל רמת גן


עצירת כדור עונשין של ברק לוי בתוספת הזמן שמרה על שער היתרון של ראדי (54)

לאחר נצחון ליגה בשבת שעברה נגד הפועל עכו וניצחון בגביע המדינה על מכבי נתניה באמצע השבוע, התארחה היום מכבי ת"א אצל הפועל ר"ג. כ-4000 צופים הגיעו לאצטדיון ר"ג וראו את מהראן ראדי כובש את השער היחיד בדקה ה-54 ואת הצהובים רושמים ניצחון חוץ ראשון בליגה מאז המחזור ה-11. הניצחון לא הגיע ללא דרמה בסיום כאשר ברק לוי עצר כדור עונשין מ-11 מטרים בתוך תוספת הזמן ושמר את שלוש הנקודות אצל מכבי ת"א.

5

גלריית תמונות מהמשחק

הצהובים פתחו את המשחק בניסיון להשיג ניצחון שלישי מתוך שלושה משחקים בשבוע וכבר לאחר 5 דקות הגיעו להזדמנות ראשונה. מואנס דבור המשיך בנגיעה כדור רוחב של ייני אך איתי ארקין בשער הפועל ר"ג הצליח להדוף. מעהבר השני ברנרד אוננגה כמעט מצא את המסגרת עם בעיטה חופשית מטווח רחוק. בשאר דקות המחצית שתי הקבוצות ניסו לחדור לרחבה וליצור מצבים ליד השערים אך שני השוערים לא נזדקקו למתוח את איבריהם והקבוצות ירדו למחצית עם 0-0.

7

אחרי הההפסקה הצהובים החלו לסכן יותר את שערו של ארקין ושער היתרון לא איחר להגיע. תחילה, ראדה פריצה המחליף נגח לקורה דקה לאחר שנכנס ומיד לאחר מכן, בדקה ה-54 מצא מהראן ראדי את הרשת. קשר הצהובים ניצל כדור עומק מצוין של אלברמן ובניסיון השני כבש והעלה את מכבי ת"א ליתרון 0-1. הצהובים שמרו על היתרון הקטן לאורך כל המחצית השנייה אך בתוספת הזמן היתרון הזה עמד במבחן כאשר כדור עונשין מ-11 מטרים נפסק לזכות הפועל ר"ג. שופט המשחק, גיא ברגר ראה הורה על הנקודה וישראל זגורי ניגש לבעוט אך ברק לוי זינק לפינה הנכונה ועצר כדור עונשין שני העונה.

11

שריקת הסיום נשמעה מיד לאחר החמצת כדור העונשין והצהובים חתמו בצורה דרמטית שבוע מוצלח עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. במחזור הבא, יום שני ה-11.2, מכבי ת"א תארח את הפועל ת"א, ממנה הגדילו היום הצהובים את הפער בטבלה ל-8 נקודות, לדרבי הגדול של העיר ת"א.

צילומים-ניר קידר