מכבי תל אביב בית"ר ירושלים


חמישה שערים של הצהובים הכניעו את בית"ר י-ם ללא תנאי והחזירו את הפער בפסגה לעשר נקודות

לאחר שני משחקים העונה בהם מכבי ת"א לא הצליחה לנצח את בית"ר י-ם רשמו הצהובים ניצחון ראשון ומשכנע על הקבוצה שרק לפני שבוע וחצי הדיחה אותם מהגביע. ערן זהבי פתח את מסכת הכיבושים במחצית הראשונה עם שער בכורה העונה בליגה. את חגיגת השערים האמיתית השאירו הצהובים למחצית השנייה. ראדה פריצה, אלירן עטר (22 שערי ליגה) וצמד של מואנס דאבור שנכנס כמחליף קבעו ניצחון חד משמעי לצהובים כחולים עם 0-5.

2

היציעים של אוהדי מכבי ת"א היו בתפוסה מלאה והם לא היו צריכים לחכות יותר מדי זמן לראות כדור ראשון ברשת. תשע דקות היו על השעון כאשר ראדה פריצה שלח מסירת עומק מצוינת לערן זהבי שעבר את אריאל הרוש וגילגל לרשת החשופה. מבשל השער, פריצה, היה קרוב מאוד להכפיל את יתרון הצהובים כעבור 12 דקות אך ההקפצה העדינה שלו מעל הרוש התגלגלה ליד העמוד. מהעבר השני אניימה נזקק להדיפה כאשר סטיבן כהן בחן את שוער מכבי ת"א מחוץ לרחבה.

12

את המחצית השנייה החלו הצהובים כמו שהחלו את הראשונה כאשר הפעם היה זה מהלך משולב של שני חלוצי מכבי ת"א בדקה ה-55. אלירן עטר חדר את הגנת בית"ר בתוך הרחבה ומצא בכדור רוחב את ראדה פריצה שבעט לרשת העליונה והעלה את הצהובים ליתרון 0-2. שתי דקות לאחר מכן, בפעם השנייה במשחק מבשל הפך כובש לאחר מכן כאשר אלירן עטר בעט כדור שהוסט ע"י שחקן הגנה לרשת. סיום המשחק היה שייך לשחקן אחד, מואנס דאבור. 13 דקות הספיקו לחלוץ לכבוש פעמיים, בראש וברגל, משני בישולים של מהראן ראדי, להעלות את מאזנו האישי לתשעה שערי ליגה ולחתום תצוגה משכנעת מאוד של מכבי ת"א.

14

הצהובים יארחו ביום שבת הקרוב בבלומפילד את הפועל רמה"ש בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון.