מכבי תל אביב הפועל באר שבע


מכבי תל אביב רשמה הערב את ההפסד הראשון של העונה, בדיוק כמו בעונה שעברה, באצטדיון 'וסרמיל'. יתרון מוקדם של מואנס דבור נמחק אחרי שערים של נאסר וברדה, וגם שער שוויון של טל בן חיים לא הועיל אחרי שער ניצחון של דובב גבאי. שש דקות לסיום אילוז עוד חילץ כדור של דבור מהקו, אבל התוצאה נשארה בעינה. בסיומו של משחק כדורגל טוב, מכבי תל אביב מאבדת שלוש נקודות ראשונות העונה לסגנית הפועל באר שבע. כבר ביום חמישי תחזור הקבוצה לכר הדשא כדי לארח את איינטכרט פרנקפורט באצטדיון בלומפילד וביום שני תמתין הקבוצה למכבי פתח תקווה.

Moanes Dabur

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה מובהקת של מכבי תל אביב וכבר אחרי עשר דקות זה קיבל ביטוי על לוח התוצאות. מסירה לא מדויקת של גל אראל, קשר הפועל באר שבע, מצאה את מואנס דבור לבד מול השוער והאחרון הנחית את הכדור ברשת של המארחים. גם אחרי השער מכבי תל אביב הראתה דומיננטיות ודבור החמיץ מקרוב אחרי מסירת עומק מוצלחת של ייני. בן חיים עוד סיים התקפת מעבר מאגף ימין בבעיטה מכנף שמאל, אבל הצהובים סיימו את המחצית עם שער אחד. המארחים מצידם ניצלו מצב נייח של סיראז' נאסר בשביל להשוות את התוצאה ולקבוע  שוויון במחצית.

Eran Zahavi

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה זהבי השאיר את מרגוליס לבדו מול אג'ידה, אבל הצ'יפ הקטן של גאל חמק ליד הקורה. מהעבר השני, כדור ארוך של הגנת באר שבע בדקה ה-51 מצא את אליניב ברדה מאחורי הגנת מכבי והחלוץ בעט כדור חזק שנעצר רק ברשת של חואן פאבלו. דקה חולפת, ראדי מנצל איבוד כדור של סוארז ומעביר כדור לתיבת החמש, דבור מחליק את הכדור עם גב הנעל וטל בן חיים כובש מקרוב את השוויון. בדקה ה-73 נקבעה תוצאת המשחק, כדור שוער של אג'ידה מוצא את גבאי שמנצל החלקה של טיבי בשביל לכבוש מתוך הרחבה. הצהובים רושמים הפסד ראשון העונה במחזור ה-8.