מכבי תל אביב הפועל רמת השרון


שערים של מיכה ופריצה ניצחו את רמה"ש וקבעו: מכבי תל אביב אלופת המדינה לעונת 2012/13!!

הכל היה מוכן, 33 אלף צהובים הגיעו לאצטדיון ר"ג רק בשביל דבר אחד, לראות את קבוצתם מניפה את צלחת האליפות. זה התחיל טוב עבור מכבי ת"א שירדה להפסקה עם יתרון 0-1 משער מוקדם של דור מיכה. במחצית השנייה המארחים היו קרובים לשוויון אך פריצה הוסיף את השני וקבע את התוצאה הסופית ואת העובדה הבאה: ארבעה מחזורים לסיום עונת 2012/13 מכבי תל אביב היא אלופת המדינה!!

1

כבר בדקה הרביעית ערן זהבי החמיץ הזדמנות טובה להעלות את הצהובים ליתרון. מיכה היה הבא בתור לסכן את השער כאשר מקרוב סחט הדיפה טובה מרועי לייבוביץ'. 19 דקות על השעון ומיכה היה זה שהרים באוויר את 33 אלף הצהובים ביציע כאשר בעט כדור שפגע במוסא ועלה מעל לייבוביץ' לרשת. היתרון של מכבי ת"א נשמר עד למחצית למרות ניסיונות של ראדה פריצה ואלירן עטר כאשר מנגד משה אבוטבול כמעט מצא את הפינה של אניימה.

3

בתחילת המחצית השנייה המארחים הראו כי הם עדיין במשחק והיו קרובים מאוד להשוות את התוצאה. אניימה עצר את פרננדס המחליף ואנדולקוביץ החטיא בסנטימטרים את הקורה. הצהובים  מנגד חזרו גם הם ליצור הזדמנויות עם כדור חופשי של ראדי שמצא את המשקוף ובעיטה של עטר שעלתה מעל השער. ההתרגשות אחזה בקרב המוני הצהובים ביציעים לקראת הסיום ואנחת אכזבה נוספת נשמעה כאשר גונזאלו גארסיה מצא רק את קצות האצבעות של לייבוביץ. כאשר ראדה פריצה מצא את הרשת בדקה ה-78, שוב בעזרת רגל של מגן רמה"ש כבר לא היה ספק בזהות המנצחת. 0-2  אליפות מספר 20 של הצהובים בהיסטוריה וראשונה אחרי עשר שנים.

6