מכבי תל אביב מכבי חיפה


צמד של גונזאלו גארסיה (22,42) במחצית הראשונה נענה ע"י דקל קינן (53) וחן עזרא (55) במחצית השנייה

שבוע לאחר פתיחת השמפניות הגיעו הצהובים למפגש עם המתחרה העיקרית שלהם לתואר העונה, מכבי חיפה. 9 שנים לא ניצחה מכבי ת"א את מכבי חיפה בקרית אליעזר ו- 1,800 אוהדים צהובים הגיעו וקיוו לראות את זה קורה עם שחקנים כמו גאל מרגוליס, חסן אבו זייד וגונזאלו גארסיה בהרכב. הספרדי יליד אורוגוואי כבש צמד במחצית הראשונה אך ראה את קינן ועזרא מחזירים את המארחים לשוויון בתחילת המחצית השנייה. השוויון 2-2 נשמר עד לסיום ורצף המשחקים ללא ניצחון צהוב על ירוק בקרית אליעזר נמשך.

1

דווקא שלושת הקשרים של מכבי ת"א במרכז המגרש, חסן אבו זייד, מהראן ראדי וגל אלברמן הגיעו להזדמנויות טובות בדקות הראשונות של המשחק. הקשר הקדמי של הצהובים, גונזאלו גארסיה נכנס לפעולה באמצע המחצית עם נגיחה שנהדפה ספק מאחורי קו השער בידו של גוסטבו בוקולי שראה את האדום. גונזאלו לקח את האחריות, עשה מהנקודה את מה שנמנע ממנו בנגיחה הראשונה והעלה את קבוצתו ליתרון עם שער ליגה שלישי העונה. הקשר המשיך במשחק הטוב שלו והשלים צמד לקראת סיום המחצית הראשונה עם בעיטה מדויקת מרחוק שנכנסה פנימה מהקורה.

6

שתי דקות במחצית השנייה ושוב הצהובים מוצאים את הקורה אך מהצד הלא נכון עם בעיטה של ראדי שפגעה בקולאוטי. חמש דקות מאוחר יותר מכבי חיפה מצאה שער מצמק מראשו של דקל קינן שנגח מקרוב לרשת. עוד לפני שהספיקו לעכל את השער הראשון ספגו הצהובים שוויון מהיר מרגלי חן עזרא שמצא מרחוק את החיבורים בבעיטה חזקה ומדויקת. המומנטום של הירוקים נרגע ומהעבר השני דווקא עומר ורד ואיתן טיבי היו קרובים לשער שלישי של הצהובים. המשחק הוסיף להיות קצבי ומלא אירועים אך בסיום ירדו הקבוצות עם שני שערים ונקודה לכל אחת.

7

הצהובים שומרים על פלייאוף נקי מהפסדים בזכות התיקו ועם שלושה מחזורים לסיום העונה יארחו בשבת הקרובה (17:00) בבלומפילד את עירוני קרית שמונה.

צילומים- ניר קידר
 

 

 

.