מכבי תל אביב אינגולשטאדט


90 הדקות הראשונות של מכבי ת"א בעונת 13/14 הסתיימו בתיקו 0-0 נגד אינגולשטאדט הגרמנית. סוזה: "בסיס טוב להמשך"

משחק ההכנה הראשון של מכבי ת"א במסגרת מחנה האימונים באוסטריה הסתיים בתיקו ללא שערים נגד אינגולשטאדט מהבונדסליגה הגרמנית השנייה. ניסוי הכלים הראשון תחת המאמן החדש פאולו סוזה התנהל בשליטה של אינגולשטאדט במחצית הראשונה ושליטה של הצהובים במחצית השנייה, אך ללא הועיל. מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה סיכם את המשחק כשאמר לאתר הרשמי: "שיחקנו את משחק האימון הראשון שלי והמשחק הראשון של השחקנים בהדרכתי. זה היה משחק של שתי מחציות שונות. במחצית הראשונה לא הצלחנו לשלוט במשחק מבחינת שליטה בכדור והם יצרו הזדמנויות, אך השינוי במחצית השנייה כבר הראה מגמה של שיפור. יצרנו יותר מצבים והשחקנים הראו כמה דברים טובים וגישה נכונה שזה בסיס טוב לבנייה ושיפור לקראת ההמשך".

המחצית הראשונה של המשחק שהתקיים בעיר לנצינג הייתה בשליטה של הקבוצה שסיימה אשתקד במקום ה-2 בבונדסליגה השנייה בגרמניה. שתי ההזדמנויות הראשונות נפלו לרגליים של שחקני אינגולשטאדט, קנאסמולנר, ומוראלס שניסו להפתיע מרחוק את ברק לוי ללא הצלחה. המצב הטוב ביותר לכיבוש במחצית הראשונה נפל לרגליו של חלוץ אינגולשטאדט, קאיובי שבעט מהאוויר מעל השער. את ההזדמנות הבאה של אינגולשטאדט ברק לונ עצר בצורה טובה ולמחצית ירדו הקבוצות ללא שערים. 

מאמן מכבי ת"א, פאולו סוזה החליף בהפסקה את כל 11 השחקנים שפתחו והעלה הרכב חדש לגמרי במחצית השנייה. ההזדמנויות החלו ליפול יותר בצד של הצהובים במחצית השנייה כאשר דווקא הבלם שעלה למחצית השנייה כקפטן, קרלוס גארסיה נגח קרוב למסגרת. גם הזדמנות כפולה בהתקפה אחת עם בעיטה חופשית של ראדי ונגיחה של קהינדה לא הביאה את הצהובים לכדי כיבוש. בצורת השערים נמשכה ובסיום משחק ההכנה הראשון של מכבי ת"א לעונת 13/14  נפרדו חניכיו של פאולו סוזה בתיקו ללא שערים עם אינגולשטאדט.

תמונות נוספות מהמשחק בעמוד הפייסבוק של מכבי ת"א

ביום רביעי הקרוב תקיים מכבי ת"א את משחק ההכנה השני שלה בשעה 18:30 נגד קבוצת קרסנודאר הרוסית בה משחק אקס מכבי, מוסא קונאטה.