מכבי תל אביב ליפרינג


הצהובים חתמו את מחנה האימונים עם ניצחון על היריבה מהליגה האוסטרית השנייה. מחר הקבוצה תשוב לישראל.

מכבי תל אביב סיימה את משחקה האחרון במחנה האימונים באוסטריה עם ניצחון 2-3 על קבוצת פ.צ. ליפרינג מהליגה האוסטרית השנייה. כזכור, ההתמודדות מול האוסטרים נקבעה רק אתמול אחרי שהמשחק מול אנרג'י קוטבוס בוטל עקב מידע שהגיע לרשויות האוסטריות לפיו יש התארגנות של חוליגנים להגיע למשחק והן החליטו שלא לאשר את קיומו נגד היריבה המקורית. מאמן הקבוצה פאולו סוזה החליט לעלות עם הרכב שונה מזה שפתח בשני משחקי האימון הקודמים ולהעניק הזדמנות למספר שחקנים שלא זכו לדקות משחק רבות. בין היתר, המגן הספרדי מאנה ערך הופעת בכורה במדים הצהובים, כשאת סרט הקפטן ענד עם שריקת הפתיחה דור מיכה. בשער תומר חנצ'ינסקי קיבל את ההזדמנות כשעל הספסל חיכה סהר חסון, שוער קבוצת הנוער שעלה לדקות ראשונות רבע שעה לסיום ההתמודדות.

אחרי דקות ראשונות של גישושים האוסטרים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה- 14 מרגלי אנדריאס באמר, אחרי שהאחרון מסיים דאבל פאס עם בעיטה שטוחה לקורה ופנימה. השער המוקדם הכניס את הצהובים למשחק ואחרי ניסיונות של לנרי קהינדה, גונזאלו וטל בן חיים, האחרון מצא גם הרשת. בדקה ה-28 בן חיים היתל בשני שחקנים ובעט כדור שנהדף על ידי השוער, החלוץ התגנב לריבאונד לפני שחקני הההגנה ובעט מקרוב כדור שטוח לפינה השמאלית. עם פתיחת המחצית השנייה סוזה הכניס למגרש את זהבי והאחרון גמל לו עם שער עשר דקות לסיום. יואב זיו סידר את הכדור בנגיעה לערן זהבי והאחרון שלח כדור חד ברגל ימין לפינה הקרובה של השוער.

שלוש דקות אחרי שער היתרון של זהבי, ברק יצחקי חתם את הניצחון עם צ'יפ אלגנטי מפינת הרחבה מעל לשוער האוסטרי. בדקות האחרונות האוסטרים עוד הספיקו לצמק את התוצאה אחרי בעיטת וולה תוך כדי סיבוב, אבל זה לא שינה את העובדה שהצהובים זוכים לניצחון ראשון תחת הדרכתו של פאולו סוזה. אחרי עשרה ימים מפרכים ושלושה משחקי אימון הצהובים ישובו מחר לישראל ויחלו בהכנות לקראת משחקי הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. מכירת המנויים לעונת הקרובה מעלה הילוך כאשר כבר במהלך השבוע תפתח המכירה גם לקהל הרחב. רוכשי המנוי ייהנו בין היתר מכניסה חינם למשחק מול גיורי ההונגרית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.