מכבי תל אביב אפואל ניקוסיה


מכבי ואפואל סיימו בתיקו ללא שערים. יצחקי החמיץ פנדל בתוספת הזמן.

אז אחרי שנחנו מארוחת החג הגיעה הזמן לדבר האמיתי בזמן שמכבי תל אביב אירחה הערב את אפואל ניקוסיה למשחק במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של האירופה ליג.

8

המחצית הראשונה בבלומפילד היתה חלשה והתאפיינה במיעוט מצבים כששתי הקבוצות בחנו אחת את השניה במשחק טקטי שלא הוביל כמעט למצבים מול השער. המגן הספרדי מאנה נפצע בדקה ה- 43 למשחק והוחלף ע"י עמרי בן הרוש. בדקה ה- 44 נרשמה ההזדמנות היחידה במשחק כשערן זהבי שיחרר כדור חזק מעשרים מטרים שחלף מעל למשקוף הקפריסאי.

5

המחצית השניה החלה ללא שינוי מהותי במשחק. בדקה ה- 54 קיבל הקפטן הקפריסאי חרלאמבידיס כדור באגף שמאל של רחבת הצהובים ובעט לידיו של חואן פאבלו. לקראת דקות הסיום החל הלחץ של מכבי להתגבר על מנת לנסות ולהבקיע, תמכו בכך שני חילופים של המאמן סוזה שהכניס את ברק יצחקי ואת מונס דאבור ההתקפיים. בדקה ה- 76 השתלט טל בן חיים על כדור שהוכנס לרחבה ע"י זהבי וכמעט הצליח להכניע את שוער אפואל דיוניסוס. גם יצחקי המחליף ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק שחלפה ליד השער הקפריסאי. ההזדמנות של המשחק הגיעה בתוספת הזמן שבה מכבי קיבלה כדור עונשין מ- 11 מטרים. יצחקי המחליף ניגש לבעיטה אך זו נהדפה ע"י דיוניסיס וקבעה חלוקת נקודות בין הישראלים והקפריסאים בתיקו מאופס.

6

במחזור הבא באירופה ליג (3-10) יגיעו הצהובים לבורדו למשחק חוץ, עוד לפני כן תפגוש מכבי ביום שני הקרוב את מכבי חיפה בקריית אליעזר למשחק מסקרן במסגרת הליגה.