מכבי תל אביב מכבי חיפה


9 שנים ללא ניצחון על מכבי חיפה בקרית אליעזר הסתיימו עם 3-0 מרשים בעזרת שער של יצחקי וצמד של פריצה

לאחר פגרה של שלושה שבועות חזרה מכבי ת"א למשחקי ליגת העל עם מפגש מסקרן מאוד בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה. כיאה למשחק בסדר גודל כזה האצטדיון היה מלא כאשר בתוכו גם כאלפיים צהובים שראו את ההזדמנות הראשונה נופלת למואנס דאבור שהחמיץ במעט את המסגרת בדקה ה-11. מנגד חן עזרא היה הכי קרוב לשער עבור המארחים אך חואן פאבלו הדף את הניסיון של קשר חיפה שהגיע מולו בסיום התקפה מתפרצת. דאבור עם אחד על אחד מול שאראנוב ועזרא עם בעיטה חזקה שחואן פאבלו הדף המשיכו להיות המסוכנים בשורות שתי הקבוצות עד לשריקה שסיימה את המחצית הראשונה ללא שערים.

Dabbur

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות טובה של ברק יצחקי שמתוך הרחבה סחט הדיפה משאראנוב בדקה ה-48. שתי דקות לאחר מכן הכוונת של יצחקי כבר הייתה מאופסת לגמרי עם נגיחה מדויקת לרשת מכדור רוחב מצוין של מהראן ראדי. יצחקי היה קרוב לשער נוסף בדקה ה-58 אך צ'וצ'אליץ' הדף מהקו. שלוש דקות לאחר מכן הצהובים שוב הגיעו קרוב לשער האורחים וגם מצאו אותו בפעם השנייה עם מסירת עומק מצוינת של זהבי ובעיטה פנימה בנגיעה של המחליף הטרי ראדה פריצה שהקפיץ באלגנטיות מעל שאראנוב. החלוץ השוודי השלים צמד ושער שלישי העונה בדקה ה-75 עם בעיטה מדויקת ברגל שמאל לאחר מסירה של עומרי בן הרוש.

Celebrations

גם קורה של אנדלובו ומשקוף של חן עזרא לא שינו את התוצאה הסופית ואת העובדה שאחרי 9 שנים, 4 חודשים ויום אחד מנצחת מכבי ת"א את מכבי חיפה בקרית אליעזר. לאחר הניצחון 3-0 המרשים שהשלים שלושה ניצחונות ליגה רצופים ללא שער חובה תחזור מכבי ת"א לבלומפילד בשבת הקרובה (20:00) למפגש עם עירוני קרית שמונה.