מכבי תל אביב מ.ס אשדוד


אחרי ארבעה מחזורים מושלמים מכבי תל אביב איבדה הערב נקודות ראשונות בליגה אחרי תיקו 0-0 מול מועדון ספורט אשדוד. הצהובים התאוששו ממחצית ראשונה חלשה והיו אופנסיבים יותר בחלק השני של המשחק, אבל לא השכילו לכבוש את שערו של אופיר מרציאנו. האורחת מצידה מיעטה להגיע לרחבת השער של הצהובים, אבל ירו בלו לבדו פשוט לא היה מספיק. מכבי תל אביב מסיימת משחק חמישי עם שער נקי, אבל מאבדת שתי נקודות יקרות. במחזור הבא תארח מכבי תל אביב את עירוני רמת השרון במשחק שייערך מחוץ לאצטדיון בלומפילד שעובר שזרוע.

Maharan Radi

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של מכבי תל אביב, שהחזיקה יותר בכדור אבל מיעטה לייצר מצבים מסוכנים. שלוש פעמים בעטו שחקני האלופה אל שער המארחת אך בכל אחד מהניסיונות הכדורים פספסו את המסגרת. שחקני אשדוד מצידם ויתרו על ניסיונות ההתקפה וגם אחד הכלים ההתקפיים הבודדים אצל המארחת, רועי בקל, נפצע כבר אחרי עשר דקות ופינה את מקומו למיקי סירושטן. בתום מחצית ראשונה מאכזבת ועם אפס בעיטות למסגרת השער ירדו שתי הקבוצות לחדר ההלבשה.

Tal Ben Haim

במחצית השנייה ראינו כבר מכבי תל אביב נמרצת יותר ועיקר כובד המשחק עבר לשליש המגרש של מ.ס. אשדוד. בן חיים הגיע להזדמנות מצוינת אחרי פעולה אישית אבל אבל בעט מזווית חדה רק לרשת החיצונית של מרציאנו. אחרי 6 דקות ראדי מנסה את מזלו בבעיטה חופשית על קו הרחבה, אבל הכדור נבלם אצל מרציאנו. השוער של אשדוד המשיך להיות הדמות הדומיננטית על כר הדשא ובדקה ה-72 התעופף להדוף נגיחה של דבור לכיוון החיבורים. גם ברק יצחקי וראדה פריצה שנכנסו ברבע השעה האחרונה לא השכילו לשנות את תמונת המצב ובתום המחזור החמישי הצהובים מאבדים נקודות ראשונות העונה.

Fans