מכבי תל אביב מכבי פתח תקווה


תיקו ביתי ראשון העונה לצהובים שהובילו כבר 0-2 במחצית השנייה משערים של זהבי ומיטרוביץ'. ייני הורחק בתוספת הזמן.

מכבי ת"א חוותה הערב בבלומפילד איבוד נקודות ביתי ראשון העונה במשחקי הליגה עם תיקו 2-2 נגד מכבי פתח תקווה במחזור ה-9 של ליגת העל. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים למרות מספר הזדמנויות טובות של הצהובים ששמרו את השערים למחצית השנייה. זהבי ומיטרוביץ' סידרו למכבי תל אביב יתרון 0-2 אך לקראת הסיום גם האורחים כבשו פעמיים והשיגו שוויון בעזרת שער עצמי של מאנה ושער של דיא סבע.

Itzhaki

הראשון לסכן את שער האורחים במחצית הראשונה היה עומרי אלטמן ולאחריו ברק יצחקי סחט שתי הדיפות טובות בתוך דקה משוער מכבי פ"ת, צחי גיגי. קצת אחרי רבע שעה של משחק הצהובים המשיכו ליצור הזדמנויות ושוער האורחים שוב עמד בפרץ כאשר עומרי אלטמן הגיע מולו. התנועה המשיכה להיות רק לכיוון אחד וערן זהבי בחן שוב את גיגי שהדף לפני שראדה פריצה החמיץ במעט את העמוד. השער מיאן להגיע וגם במסגרת השער הצהובים פגעו כאשר דן איינבינדר פגש את המשקוף עם בעיטה חזקה מרחוק שהייתה גם אקורד הסיום של המחצית הראשונה.

Mitrovic

עם תחילת המחצית השנייה הצליחו הצהובים לפגוש את הרשת לאחר שפריצה הוכשל ברחבה וזהבי תירגם את כדור העונשין ליתרון ראשון במשחק. לאחר טיל של יצחקי שנעצר שוב אצל גיגי הגיע השני של הצהובים במשחק והשני העונה של ניקולה מיטרוביץ'. הקשר הסרבי קיבל מסירה מצוינת מפריצה ומצא את הפינה בבעיטה מדויקת. דווקא ביתרון 0-2 ובשליטה מוחלטת של הצהובים האורחים הצליחו לכבוש שני שערים מהירים ולהשוות את התוצאה, עשר דקות לסיום. תחילה שער עצמי חסר מזל של מאנה שהכדור ניתז ממנו לרשת ומיד לאחר מכן בעיטה חזקה לחיבורים של דיא סבע שקבע את התוצאה הסופית, 2-2. בתוספת הזמן הורחק הקפטן שרן ייני ע"י השופט שי שטרית.

בשבת הקרובה לא ייערך מחזור בליגת העל בשל פגרת נבחרות והצהובים יחזרו למשחקי הליגה בעוד כשבועיים עם משחק חוץ נגד הפועל חיפה.