מכבי תל אביב אפואל ניקוסיה


בדומה למפגש הראשון בין הקבוצות גם הפעם לא נכבשו שערים ופער 3 הנקודות מאפואל נשמר

מכבי תל אביב סיימה הערב את משחקה מול אפואל ניקוסיה בשוויון 0-0 בתום המחזור החמישי בשלב הבתים של האירופה ליג. בדומה למשחק הראשון שתי הקבוצות מיעטו לאיים על השערים וסיימו את 90 הדקות עם תיקו מאופס נוסף. במשחק המקביל פרנקפורט גברה 0-1 על בורדו והבטיחה את המקום הראשון בבית ערב מחזור הסיום. בעוד שבועיים תארח מכבי תל אביב את בורדו בעוד אפואל ניקוסיה תצא לגרמניה להתארח אצל פרנקפורט. תיקו במחזור האחרון יספיק לצהובים כדי להבטיח את הכרטיס לשלב 32 האחרונות ולעשות היסטוריה עבור המועדון.

Barak Itzhaki

המחצית הראשונה התנהלה בעיקר במרכז השדה עם עדיפות קלה למכבי תל אביב בהחזקת הכדור ואיומים על השער. עיקר האיומים של הצהובים התבטא באמצעות ניסיונות לכדורי עומק שנפסלו לא פחות מחמש פעמים בגלל עמדת נבדל. בפעמים שהמסירה אכן צלחה דן אייבינדר וטל בן חיים במספר ניסיונות מצאו את יצחקי ברחבה אבל לא הבשילו להזדמנות של ממש. עשר דקות לסיום יצחקי סיים התקפה מתפרצת עם כדור שחמק מעל המשקוף ושתי דקות להפסקה ניסיון מעניין מזווית קשה שוב פספס את המסגרת. בתום המחצית הראשונה שתי הקבוצות יורדות להפסקה ללא שערים, תוצאה זהה לזאת שבמשחק המקביל בבורדו.

Moanes Dabur

כבר בדקות הראשונות של המחצית השנייה המארחים לקחו לרגליים את השליטה במשחק והיו מסוכנים יותר. עיקר המשחק התנהל בשטח המגרש של מכבי תל אביב אך בעשרים הדקות הראשונות לא נרשמו מצבים מסוכנים. בדקה ה-67 הגיע ההזדמנות הראשונה לקפריסאים אחרי בעיטה של איסמעיל מחוץ לרחבה, אך חואן פאבלו היה במקום בשביל להדוף. 9 דקות אחר כך הגיע ההזדמנות הטובה במשחק עבור הצהובים, אחרי שטל בן חיים סובב את הכדור לפינת השער אבל אורקו הדף בקצות האצבעות. בתום 3 דקות של תוספת זמן הצהובים רושמים נקודה נוספת ושומרים על הפער מאפואל ניקוסיה לקראת המחזור האחרון.