מכבי תל אביב הפועל עכו


זהבי (צמד), מיכה, פריצה ואלברמן חתמו ניצחון משכנע לצהובים שגם קבעו ציון דרך היסטורי של 3,000 שערי ליגה

אחרי ניצחון בדרבי שחתם סיבוב ראשון מוצלח בליגה עם 32 נקודות פתחו הצהובים בבלומפילד את הסיבוב השני בבלומפילד נגד הפועל עכו. המשחק נפתח בלחץ של הצהובים כאשר עומרי אלטמן היה הכי קרוב למצוא את הרשת עם נגיחה שגורש הדף בקושי. מלבד אלטמן שפתח פאולו סוזה ערך מספר שינויים בהרכב, חלקם נכפו עליו כמו זה של הקפטן שרן ייני שלא יכול היה לשחק עקב צהובים. מי שמילא את תפקיד הקפטן בהיעדרו היה ערן זהבי שגם התכבד בשער הראשון של מכבי תל אביב במשחק ושער הליגה מספר 3,000 בכל הזמנים.

Zahavi

ציון הדרך ההיסטורי התאפשר לאחר מסירת עומק מצוינת של מיכה שהשאירה את זהבי לעבור את השער ולבעוט לרשת. זהבי גם התכבד בשער השני של הצהובים כאשר הוכשל ברחבה ובעט בעצמו את כדור העונשין לרשת שניות לפני סיום המחצית.  גם לאחר ההפסקה הצהובים המשיכו לחפש את שערה של הפועל עכו כאשר בדקה ה-58 הם גם מצאו אותו שוב. דור מיכה קיבל בישול מצוין מהעקב של פריצה ומול גורש בעט שטוח ומדויק לרשת את שערו הראשון העונה בליגה. הרביעי של הצהובים הגיע בדקה ה-74 כאשר ראדה פריצה הכניע מקרוב את גורש בניסיון השני. שתי דקות לסיום גם החמישי ומי שהתכבד בו היה גל אלברמן שהקפיץ לרשת וכמו מיכה גם הוא חגג שער בכורה העונה בליגה.

Celebrations

בסיום המשחק לוח התוצאות הראה על 0-5 לצהובים ששיפרו את המאזן הביתי המצוין בליגה לשבעה ניצחונות משמונה משחקים. מכבי תחזור לבלומפילד גם בשבת הבאה (20:00) כאשר תתארח אצל בני יהודה.