מכבי תל אביב הפועל תל אביב


מכבי שוב צובעת את תל אביב בצהוב אחרי ניצחון 0-1 על הפועל בדרבי משער של זהבי בפנדל

מכבי מסיימת את הסיבוב הראשון בסטייל ובמקום הראשון אחרי ניצחון ביתי 0-1 על הפועל תל אביב בדרבי התל אביבי. המשחק החל במסכת פצועים מצד הפועל תל אביב שנאלצה להחליף בפתיחת המשחק את איתי שכטר (דקה 5) ובריאן גרזיצ'יץ' (דקה 14) בגלל פציעות. המשחק התנהל בעצלתיים עד הדקה ה- 29 שבה ברק יצחקי הוכשל ברחבת הפועל וערן זהבי כבש מהנקודה הלבנה כדי לתת למכבי שער יקר שקבע 0-1 לצהובים. גם פאולו סוזה הקדים לבצע שני חילופי כבר במחצית הראשונה, הראשון כשלוש דקות לאחר שער היתרון בו דור מיכה החליף את בן הרוש והשני שתי דקות למחצית ובו מהראן ראדי החליף את דאבור. עד לסיום המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים.

9 זהבי

במחצית השניה החל הלחץ של מכבי להתגבר, בדקה ה-48 כדור מדויק של יצחקי מוצא את זהבי ברחבה אך קליימן הודף. ארבע דקות לאחר מכן זהבי כמעט וכובש בחצי מספרת מהרחבה אך הכדור חולף מעל למשקוף. הלחץ נמשך ודקה לאחר מכן טל בן חיים תקף באגף שמאל וספק הגביה ספק בעט כדור שהטעה את כל ההגנה של הפועל אך למזלה פגע בקורה. גם יצחקי ניסה את מזלו בדקה ה- 68 כשניצל טעות של שי אבוטבול, התגבר על שחקן הגנה ברחבה אך בעט שוב לקורת השער של קליימן שניצל בנס. בדקה ה- 88 יצחקי כמעט וסגר את הסיפור אך הכדור שבעט מהרחבה נהדף ע"י שחקן הגנה של הפועל.

8

שריקת הסיום קבעה שיחזור של המשחק נגד בורדו מיום חמישי- משחק ביתי בבלומפילד עם ניצחון של 0-1 משער של זהבי בפנדל. המשחק הבא של מכבי ייערך בשבת הקרובה וייפתח את הסיבוב השני בליגה במשחק ביתי נגד הפועל עכו (19:15).