מכבי תל אביב בית"ר ירושלים


שתי דקות הספיקו לפריצה בשביל לכבוש את הראשון, יצחקי הכפיל בדקה ה-40. ג'ונס (83) רק צימק

מכבי תל אביב גברה הערב בתוצאה 1-2 על בית"ר ירושלים באצטדיון 'טדי' משערים של ראדה פריצה וברק יצחקי. הצהובים עלו ליתרון מהיר אחרי שהחלוץ השוודי ניצל את הדלילות בהגנת האורחת בשביל לבעוט ברגל שמאל לפינה השמאלית של הרוש. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה כדור טועה מצא את יצחקי לא מכוסה ברחבה והחלוץ כבש את השני. כשנדמה היה שהמשחק גמור הגיע בראיין ג'ונס של בית"ר ירושלים ובעט כדור אדיר לרשת הגבוהה של חואן פאבלו. המארחים עוד ניסו להשוות, אבל שלוש הנקודות עשו את הדרך לתל אביב. כעת יתפנו הצהובים לסיים את המשימה האירופית עם משחק מול בורדו ביום חמישי ובשבוע הבא יחזרו לבלומפילד לדרבי הגדול של תל אביב.

Tal Ben Haim

כבר בדקה השנייה ערן זהבי ניצל את ההגנה החשופה של המארחת בשביל להשאיר את פריצה חופשי והשוודי בעט ברגל שמאל אל הרשת של הרוש. דווקא אחרי השער המהיר שחקני בית"ר נכנסו למשחק ולחצו בשטח המגרש של חואן פאבלו, אבל ההזדמנויות היו של בן הרוש ויצחקי שמצאו את הרוש במקום אחרי בעיטות מחוץ לרחבה. בדקה ה-25 כדור ארוך של ברוכיאן הגיע לסולליך, שהוריד יפה ובעט כדור שנעצר בידיים של חואן פאבלו. שבע דקות להפסקה זהבי עוד פספס הזדמנות מצוינת לכבוש את השני, אבל שתי דקות אחר כך יצחקי ניצל כדור טועה ברחבה בשביל לכבוש ולוותר על החגיגות לעיני האוהדים הירושלמים. האורחים פספסו הזדמנות לכבוש את השלישי עוד לפני ההפסקה, אבל יצחקי החמיץ מקרוב.

Rade Prica

מכבי תל אביב פתחה בסערה גם את המחצית השנייה, עם הזדמנות מצוינת לבן חיים שנבלם אצל אריאל הרוש. עשר דקות אחר כך בן חיים, הפעם בתפקיד המוסר, השאיר כדור מצוין לפריצה שבעט את הכדור לגופו של הרוש. בשונה מהמחצית הראשונה, החניכים של סוזה החזיקו יותר בכדור,  הכתיבו את קצב המשחק והקשו על המארחת להתקרב לשערם. כשנדמה היה שהמשחק נגמר הגיע בראיין ג'ונס ושלח כדור אדיר אל הרשת הגבוהה של חואן פאבלו. שחקני בית"ר ירושלים החלו לייצר לחץ על השער של מכבי תל אביב בניסיון לכבוש את השוויון, ברוכיאן פספס את המסגרת מתוך הרחבה, השופט הוסיף ארבע דקות אבל התוצאה לא השתנתה. ניצחון תשיעי העונה, מחזור אחד לתום הסיבוב הראשון

.