מכבי תל אביב בני יהודה


זהבי ופריצה כבשו שער בכל מחצית בכדי להעניק לצהובים ניצחון שני העונה על בני יהודה

המשחק האחרון של הצהובים בשנת 2013 זימן להם מפגש שני העונה עם בני יהודה לעיני 9,000 צופים. למכבי היה זה גם המשחק הרביעי בסדרה של חמישה משחקים רצופים בכל המפעלים בבלומפילד כאשר את השלושה הראשונים ניצחו הצהובים. החיפוש אחר ניצחון רביעי רצוף בבלומפילד ושישי בסך הכול החל דווקא עם ניסיון של אדם הרפקה מבני יהודה שפספס את הכדור במצב טוב מול השער. ההזדמנות הראשונה של הצהובים שהיום שיחקו בלבן הגיעה רק בדקה ה-35 עם בעיטה של יצחקי שפגעה דווקא בפריצה וחלפה ליד הקורה של אינוגבה.

Prica

כשהיה נראה שהמחצית תסתיים ללא שערים הצהובים הצליחו למצוא את הדרך לרשת של בני יהודה בדקה ה-41. נגיעת יד ברחבה של צעירי מכדור חופשי של זהבי השאירה את קשר הצהובים לכבוש מהנקודה הלבנה ולהעלות את קבוצתו ליתרון. שער 14 לזהבי בכל המפעלים העונה. במחצית השנייה שתי הקבוצות התקרבו יותר לאזור השער כאשר פריצה היה הראשון לבעוט מהאוויר ולסחוט זינוק יפה מאינוגבה. המארחים השיבו בשתי הזדמנויות טובות משלהם כאשר טיבי נזקק להרחקה מהקו וחואן פאבלו להדיפה מרגלי פוסקו. אחרי שבני יהודה לא הצליחה להשוות בניסיונות שלה מכבי ניצלה מנגד את ההזדמנות שלה להכפיל את היתרון. ראדה פריצה הסתובב על קצה הרחבה בדקה ה-76 ובעט פנימה את שערו השישי העונה בליגה והרביעי בקריירה הקצרה בישראל נגד בני יהודה.

Zahavi

לאחר מכן החלוץ השבדי וגם ראדי שנכנס כמחליף בהפסקה היו קרובים מאוד להגדיל עוד יותר את יתרון הצהובים אך בסיום התוצאה נשארה על 2-0. הצהובים משיגים ניצחון 12 מתוך 15 משחקי ליגה עד כה ומגדילים לפחות באופן זמני את הפער בפסגה לשבע נקודות. במחזור הבא מחכה לצהובים כאמור משחק נוסף בבלומפילד כאשר מכבי חיפה תהיה האורחת שלהם (שני, 20:50).