מכבי תל אביב מכבי פתח תקווה


שערים של ברק בדש ורמי מארבאל בהופעת בכורה חתמו ניצחון 18 בליגה העונה

מכבי תל אביב גברה הערב 0-2 על מכבי פ"ת באצטדיון 'המושבה' משערים של ברק בדש ורמי מארבאל בהופעת הבכורה במדים הצהובים. בדומה לסיבוב הקודם גם הערב הצהובים הוליכו בשני שערי היתרון, אך הפעם ידעו לשמור על שער נקי ולרשום ניצחון חמישי ברציפות. עם 28 איומים לעבר השער ועשר בעיטות למסגרת הניצחון של הצהובים לא הוטל בספק וכעת הם מתפנים להתמודדות ביום חמישי הקרוב במסגרת האירופה ליג. עוד לפני המשחק התייצבו שחקני שתי הקבוצות לדקה של מחיאות כפיים לזכרו של מאמן נבחרת ישראל בעבר, ריצ'ארד מולר נילסן.

Remi Mareval

המחצית הראשונה התנהלה בעיקר דרך האגף של טל בן חיים שהיה מהבולטים בשחקני הקבוצה. כבר אחרי שבע דקות בן חיים השאיר מאחור את שמוליק מלול וסידר ליצחקי כדור טוב שפספס את המסגרת. מהעבר השני, ארפאן זאנלי גילח את משקוף השער של חואן פאבלו אחרי נגיחה מ- 12 מטרים. בן חיים המשיך להתל בהגנת המארחת, אך שער היתרון לצהובים הגיע דווקא מהצד השני. בדקה ה- 29 התקפה למופת שהחלה עם חילופי מסירות בין בדש ליצחקי הסתיימה עם בעיטה מסובבת של רמי מארבאל ברגל ימין אל החיבורים של צחי גיגי. דקה חלפה ודאבל פאס של בדש וזהבי שוב חתך את הגנת פתח תקווה, אבל גיגי בלם את ההזדמנות בגופו. עד הירידה להפסקה בן חיים עוד הספיק להדביק כדור לקורה ולהחמיץ את המסגרת מקרוב, אבל התוצאה נשארה בעינה.

Tal Ben Haim

 פאולו סוזה שמר על הרכב השחקנים שלו גם בפתיחת המחצית השנייה וכבר אחרי שתי דקות זה השתלם לו עם שער של ברק בדש. החלוץ השתלט על כדור במרכז המגרש, ניער מעליו את המגן, העביר לזהבי ונכנס לרחבה בשביל לנגוח לרשת הגבוהה של צחי גיגי. היתרון הכפול קיבע את היתרון של הצהובים שמצידם הניעו את הכדור בסבלנות בניסיון לכבוש את השלישי. מהראן ראדי ניסה את כוחו מספר פעמים בבעיטות שהחמיצו את המסגרת, בדש סיים התקפה עם בעיטה חלשה שנעצרה אצל השוער ואפילו מרגוליס בחן את כוחו מתוך הרחבה. בין לבין קרלוס גארסיה ספג את הצהוב החמישי שלו העונה אחרי עימות עם מרעי והוא יחמיץ את המשחק מול הפועל רעננה. בסיום המשחק במושבה, מכבי תל אביב רושמת ח"י ניצחונות מפתיחת העונה וכעת מתפנה למשימה האירופית מול פ.צ באזל.