מכבי תל אביב הפועל תל אביב


שלוש דקות לסיום המשחק הצהובים נקלעו לפיגור 1-2, אבל שערים של זהבי קבעו ניצחון דרמטי

מכבי תל אביב חתומה הערב על אחד המשחק הדרמטיים של המועדון בשנים האחרונות ובהחלט בעונה הנוכחית. הצהובים ששיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה- 38, כתוצאה מהרחקה של פריצה, נקלעו לפיגור 1-2 שלוש דקות לתום המשחק, אבל הפכו את התוצאה בתוספת הזמן ובענק. גיבור המשחק היה לא אחר מערן זהבי שניפק את כל שלושת השערים במשחק ורשם דרבי רביעי ברציפות בו הוא כובש. הצהובים רושמים ניצחון חמישי ברציפות בדרבי ורחוקים משחק אחד מהשוואת שיא הניצחונות הרצופים בדרבי. מכבי תל אביב הגדילה את הפער מהשנייה בטבלה לשבע נקודות וסידרה לנו דרבי כבר בשבוע הבא עם פתיחת משחקי הפלייאוף העליון.

פתיחת המשחק היתה רחוקה מלבשר על מה שעתיד להתרחש בסיומה. בחצי השעה הראשונה מרבית המשחק התנהל במרכז המגרש ולא נרשמו מצבים מסוכנים עד שמיטרוביץ' הקפיץ כדור לזהבי בעומק הרחבה, אבל הקשר פספס אותו בסנטימטרים. שלוש דקות חלפו, איינבינדר חילץ כדור במרכז המגרש, העביר אותו לעומק המגרש של המארחת אל ערן זהבי שבעט מזווית קשה כדור שהחליק בין רגליו של קליימן וחדר לשער. אבל זה היה רק האות לפתיחת הדרמה, חמש דקות אחרי שער היתרון פריצה שלח מרפק לפניו של גרזיצ'יץ' והורחק. אחרי עוד חמש דקות זה עלה בשער שוויון של דמארי עם נגיחה מקרוב שקבעה את תוצאת המחצית.

המחצית השנייה היתה שייכת להפועל תל אביב שכבר אחרי שלוש דקות היתה רחוקה סנטימטרים מהקורה אחרי ניסיון נוסף של דמארי. מהעבר השני, רמי מארבאל זיהה תנועת עומק מצוינת של זהבי והגביה לעברו את הכדור, אבל הניסיון של הקשר נבלם בגופו של השוער והורחק. הקצב נמשך והפעם זה היה ורמוט שמזווית קשה פספס את המסגרת. אחרי שהמשחק נרגע לפרק זמן ממושך הגיע שי אבוטבול בדקה ה- 83 וסחט התעופפות מחואן פאבלו. דקה אחר כך, שופט המשחק אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה ושלוש דקות לסיום דמארי כבש את שערו ה- 21 העונה והעלה את האדומים ליתרון.

מכאן והלאה רשות הדיבור נותרה לשלישייה הקדמית של הצהובים. פאולו סוזה הכניס את טל בן חיים שבנגיעה הראשונה שלו בכדור חדר לרחבה והוכשל. זהבי ניגש לבועט את הכדור, הרים את הרשת ורץ לחגוג עם האוהדים. דקה חולפת, ברק בדש שנכנס גם הוא כמחליף העביר לבן חיים כדור עם העקב, אבל קליימן הדף את הניסיון של החלוץ. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, ייני קטע התקפה של המארחת והעביר את הכדור לבדש. החלוץ זיהה את זהבי בעומק שטח היריבה והאחרון שלח את הכדור לפינה ושלף את האקדחים. הספסל של הצהובים לא נשאר אדיש ואפילו פאולו סוזה זינק בספרינט כדי לחגוג עם הכובש. לצהובים יש פחות משבוע לחגוג לפני שיפגשו את היריבה האדומה עם פתיחת הפלייאוף.