מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


רגע לפני הנפת הצלחת האלופה גברה בבלומפילד על מחזיקת הגביע

שמונה ימים לאחר שחתמה אליפות שנייה ברציפות אירחה מכבי את עירוני ק"ש למשחק שכולו חגיגה. בסיום חיכה לצהובים הפרס הגדול על העונה המוצלחת בדמות צלחת האליפות אך לפני כן חיכו תשעים דקות נגד מחזיקת הגביע הטרייה. מכבי פתחה בתנופה וכבר בדקה השמינית מיכה הדביק כדור למשקוף של גיא חיימוב. ההזדמנות הבאה של הצהובים כבר הסתיימה בשער יתרון כאשר דן איינבינדר מצא את הרשת בפעם הראשונה עם הגבהה שעברה על פני כולם וחדרה פנימה. תרומתו הבאה של איינבינדר להתקפה הצהובים הייתה בישול מצוין בדקה ה-25 לדור מיכה שעבר את השוער וגילגל לרשת.

חמש דקות לאחר השער השני של מכבי הצליחו האורחים לצמק את התוצאה לאחר בעיטה מוצלחת מהנקודה של רועי קהת. המחצית הראשונה המשיכה להיות התקפית בעיקר מהצד הצהוב כאשר ראדי וזהבי היו קרובים להגדיל את היתרון שנשאר על 1-2 עם הירידה להפסקה. האלופה שלטה גם במחצית השנייה כאשר יואב זיו, ערן זהבי ורמי מארבאל נעצרו אצל גיא חיימוב. בדקה ה-74 גם שוער האורחים לא הצליח את מלך השערים של מכבי ערן זהבי. הקשר קיבל מסירת עומק מצוינת מיואב זיו ומול חיימוב כבש בקור רוח את ה-24 שלו העונה שמציב אותו גם כמלך השערים של הליגה בצוותא עם עומר דמארי.

עד לסיום התוצאה לא השתנתה, מכבי רשמה ניצחון ביתי נוסף והכול היה מוכן לרגע הגדול, מספר 21 בצהוב מניף צלחת אליפות מספר 21 למכבי תל אביב.

http://www.youtube.com/watch?v=2rQT7HbrOgk