מכבי תל אביב מאריבור


אכזבה לצהובים לאחר שער בתוספת הזמן של בוהאר שהעניק יתרון קטן לסלובנים לקראת הגומלין

אצטדיון ליודסקי ורט היפהפה במאריבור אירח היום את המשחק הראשון אי פעם של מכבי מול קבוצה סלבונית. המשחק הראשון במפגש הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות החל בקצב מהיר והמצב המסוכן הראשון נרשם לזכותה של מכבי כבר בדקה השנייה. בן חיים הגיע לכדור אבוד על קו הרוחב והגביה אותו לראש של זהבי שסחט הדיפה מהאנדאנוביץ'. אחרי רבע שעה של משחק גם חואן פאבלו נזקק למתוח את איבריו ולהדוף בעיטה מרחוק של ורשיץ'. ההזדמנויות המשיכו לעבור מצד לצד והבא בתור היה נוסא איגיבור שקיבל עקב גאוני מזהבי בתוך הרחבה אך לא הצליח למצוא את המסגרת במשחקו הראשון בצהוב.

המחצית השנייה נפתחה עם כמעט שער של שחקן מכבי אך לכיוון הלא נכון כאשר נגיעה של שרן ייני נהדפה מצוין ע"י חואן פאבלו לקרן. הסלובנים המשיכו לתקוף והשוער הספרדי היה שוב עירני לבעיטה העוצמתית של דרבישביץ' מחוץ לרחבה. הצהובים חזרו למשחק לאחר מכן ואיינבינדר ניסה את מזלו פעמיים וגם זהבי ניסה פעמיים דווקא בכדורי קרן ישירים שכמעט הפתיעו את האנדאנוביץ'. שחקן ישראלי נוסף שהיה קרוב לכבוש היה דווקא שחקן של מאריבור, סינטיהו סלליך שפרץ לבדו ומרחוק סחט הדיפה נוספת מחואן פאבלו.

השופט הסלובקי קרוזביאק הוסיף ארבע דקות ודווקא כאשר המחוג הגיע לשניות האחרונות הסלובנים מצאו את הרשת. הזדמנות ראשונה הורחקה מקו השער ע"י שפונגין אך מיד לאחר מכן מאריבור ניסתה שוב ובוהאר נמוך הקומה עלה לנגוח את שער הניצחון הדרמטי. בשבוע הבא בלרנקה מכבי תנסה למחוק את הפיגור ולהעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.