מכבי תל אביב סנטה קולומה


אחרי 63 דקות פריצה מצא את הפירצה בהגנת המארחת וקבע את התוצאה

מכבי תל אביב גברה הערב 0-1 באנדורה על סנטה קולומה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האורחים שלטו בכדור לאורך כל המשחק אך התקשו לפרוץ את ההגנה הצפופה של אלופת אנדורה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת מכבי תל אביב העלתה הילוך, הגיעה לשני מצבים מסוכנים ובסוף מצאה את הרשת אחרי נגיחה של החלוץ השוודי ראדה פריצה. עד לסיום זהבי ומיכה עוד ניסו להכפיל את התוצאה אך ללא הועיל. בשבוע הבא ייערך משחק הגומלין, אך טרם ידוע האם הוא יתקיים בישראל כמתוכנן.

תחת מזג אוויר גשום נפתחה המחצית הראשונה לעיני כמה מאות בודדות של צופים, בינהם אפשר היה לראות גם חולצות צהובות. ההזדמנות הראשונה נרשמה דווקא לזכות סנטה קולומה אחרי בעיטה מחוץ לרחבה שהחמיצה את המסגרת של חואן פאבלו. בדקה ה- 26 גם הצהובים רשמו מצב ראשון אחרי פריצה של טל בן חיים שהסתיימה עם בעיטה לא מדויקת מתוך הרחבה. לקראת סיום המחצית, הצמד ייני את פריצה ניסה את כוחו לראשונה, הגבהה של הקפטן נחתה על הראש של פריצה וחמקה ליד השער. בתום ארבעים וחמש הדקות הראשונות הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

בפתיחת המחצית השנייה לא נרשמו חילופים, אך קיבלנו מכבי תל אביב הרבה יותר דומיננטית וכבר אחרי עשר דקות ערן זהבי החמיץ מצב קורץ מתוך תיבת החמש. בדקה ה- 63 נפרץ הסכר, ייני הגביה את הכדור מהאגף הימני, פריצה הקדים את המגן שלו ונגח באומנות לפינה הרחוקה של השער. החלוץ השוודי כובש את השער הראשון שלו באירופה עם המדים הצהובים. ארבע דקות אחר כך זהבי בחן את השוער מחוץ לרחבה, אבל הכדור נבלם אצל קאסאלס. עד לסיום מיכה עוד ניסה למצוא את הרשת וגם בדש, איינבינדר ומרגוליס עלו להופעה ראשונה העונה, אבל התוצאה לא השתנתה.