מכבי תל אביב אסטרס טריפוליס


הצהובים חזרו מפיגור מוקדם עם שערים של בדש, זהבי ופריצה, אבל זה לא הספיק

מכבי תל אביב הודחה הערב מהמפעלים האירופים אחרי ניצחון חמוץ 1-3 על אסטרס טריפוליס שלא הספיק בשביל מקום בשלב הבא. האורחים הגיעו מיוון עם יתרון 0-2 מהמשחק הראשון וגם הגדילו לכבוש שער חוץ יקר בדקה ה- 23. במצב הזה הצהובים היו רחוקים ארבעה שערים ממקום בשלב הבא, אבל שערים של בדש, זהבי ופריצה צמצמו את הפיגור לשער אחד בלבד רבע שעה לסיום. בדקות האחרונות ג'ורדי קרוייף, שעמד הערב על הקווים, זרק את כל הכלים לחלק הקדמי אבל גם בעיטה מצוינת של זהבי שנהדפה לקורה לא הספיקה בשביל להשיג את השער המיוחל. הצהובים נפרדים מאירופה כבר בשלב הפלייאוף וכעת יחלו את דרכם במאבק על האליפות.

הדקות הראשונות של המשחק התנהלו בעיקר דרך האגף הימני של דור מיכה. אחרי 9 דקות מיכה גם החל התקפה שעברה דרך זהבי באגף והסתיימה בבעיטה לא מדויקת של בן בסט. שתי דקות אחר, שוב מיכה באגף הימני, הפעם מוצא את הראש של בן בסט, אבל החלוץ שוב לא מדייק. מהעבר השני דה בלאסיס, המסוכן שבשחקני האורחת, קיבל את הכדור ברחבה ובעט תוך כדי סיבוב לידיים של חואן פאבלו. בדקה ה-23, אסטרס ניצלה כדור נייח בשביל להגיע בפעם השנייה בלבד לרחבה של הצהובים וגויאן נגח מעמדת נבדל שער חוץ יקר ליוונים. ארבע דקות בלבד לקח לברק בדש, שחזר מהרחקה של שלושה משחקים, בשביל לנצל מסירה של זהבי, לגלגל את השוויון לפינת השער ולקבוע את תוצאת המחצית.

כבר עם עליית השחקנים למחצית השנייה המטרה היתה לכבוש שער מוקדם וכבר אחרי שמונה דקות זה הגיע. ברק בדש נתפס ברחבה וזיכה את הצהובים בכדור עונשין אותו זהבי תירגם לשער יתרון הראשון במשחק. במרחק של שני שערים מהכרטיס לשלב הבא הצהובים חיפשו שער נוסף ובדקה ה- 65 בן חיים שנכנס שתי דקות קודם היתל במגן שלו, העביר רוחב שנבלם בהגנה והסתיים עם בעיטה של מיכה מחוץ למסגרת. עשר דקות אחר כך, כדור נייח שיצא מזהבי עבר דרך בן חיים שסחט הדיפה מהשוער לרגליים שפריצה ומשם לרשת. למארחים נותרו חמש עשרה דקות בלי תוספת זמן לכבוש את השער האחד שיעלה אותם לשלב הבתים, אבל ללא הועיל. פריצה עם החמצה מקרוב וזהבי עם בעיטה שננעצה בקורה ייאלצו להתנחם במאבק על אליפות שלישית.